مرجع خبری پرسپولیس : مدیر رسانه ای پرسپولیس در رقابت های جام قهرمانان آسیا گفت: در تلاش هستیم تا با هماهنگی با بخش رسانه ای کمیته لیگ قهرمانان آسیا شرایط خوبی را برای فعالیت رسانه های داخلی و خارجی در رقابت هایی که میزبان هستیم، فراهم شود.

 

امیرعلی حسینی مدیر روابط بین الملل باشگاه پرسپولیس که در مسابقات جام باشگاه های آسیا به عنوان مدیر رسانه ای پرسپولیس فعالیت می کند گفت:

 

من با حفظ سمت به عنوان مدیر رسانه ای تیم در جام قهرمانان آسیا فعالیت خواهم کرد و در این راستا از تجربیات عزیزانی که این مسئولیت را در رقابت های داخلی بر عهده دارند، استفاده می کنم.

 

وی ادامه داد: در حال حاضر مکاتبات لازم را با مدیا آفیسرهای تیم های هم گروه و کنفدراسیون فوتبال آسیا انجام داده ایم و مدارک مورد نیاز مربوط به اعضای تیم برای AFC ارسال شده است.

 

حسینی گفت: در جلسات کار گروه جام قهرمانان که در باشگاه فعال است نیز پیگیری های لازم در حال انجام است. در حال حاضر در حال هماهنگی برای برگزاری کنفرانس های خبری مربوط به بازی با الشباب و الغرافه هستیم که در فروردین میزبانی بازی با آنها را بر عهده داریم. در این ارتباط روی همکاری رسانه های داخلی حساب ویژه ای باز کرده ایم تا مثل همیشه با اطلاع رسانی های دقیق، ارتباط لازم با افکار عمومی را بر قرار نمایند.

 

مدیر رسانه ای پرسپولیس در پایان افزود: اقدامات مختلفی را باید برای این دو بازی انجام بدهیم. تامین دفتر AFC در استادیوم، تعیین موقعیت دوربین های تلویزیونی طبق استانداردهای تعیین شده، منطقه های استقرار دوربین های عکاسی و تعیین منطقه مصاحبه از سایر مواردی است که در حال پیگیری آنها هستیم تا بازی ها هر چه بهتر برگزار شود و همکاران رسانه ای نیز در انجام وظایف خود دچار اشکال نشوند، البته در این میان کمیته لیگ قهرمانان آسیا برای هر مورد تعریفی دارد که باید در چارچوب آن حرکت کنیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)