خبرگزاری پرسپولیس : مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: دوست ندارم به نیم‌فصل اول بازگردم و پشت سر کسی حرف بزنم.

سید جلال حسینی اظهار داشت: قبل از بازی با فجرسپاسی می‌دانستیم که با یک تیم بسیار دونده طرف هستیم، با بازی صنعت نفت 2 امتیاز مفت را از دست دادیم، در بازی با فجرسپاسی دوست نداشتیم اتفاقات بازی با آبادانی‌ها تکرار شود.

وی افزود: خوب تمرین کردیم و بسیار پرقدرت مقابل فجرسپاسی ظاهر شدیم، در دقایق اول توانستیم در شیراز کار را تمام کنیم و حالا آماده هستیم تا در بازی مقابل گهر به پیروزی برسیم.

این مدافع ادامه داد: درست است که تا رده دهم جدول بالا آمده‌ایم و باید این وضعیت را حفظ کنیم، خوب نیست یک بازی ببریم و چند روز دیگر یک بازی دیگر را مساوی کنیم، ما باید با تمرینات و تلاش بیشتر فقط به برد فکر کنیم.

حسینی درباره مصدومیت گردن خودش گفت: خوشبختانه با وجودی دردی که در گردن داشتم اما برای پرسپولیس خوب کار کردم امیدوارم در بازی مقابل گهر شرایطم همینطور بماند و بتوانم به پرسپولیس کمک کنم، ما باید در نیم فصل دوم بسیار متفاوت باشیم چون روزهای سختی را در نیم فصل اول پشت سر گذاشتیم.

این بازیکن در خصوص بازی با گهر نیز گفت: گهری ها با برد مقابل راه‌آهن بسیار با انگیزه و با روحیه شده اند و قطعاً مقابل ما انگیزه‌ای چند برابر دارند. درست است در انتهای جدول حضور دارند اما برخی اوقات بازی کردن با این تیم‌ها مانند تیم‌های بالای جدولی است ، قطعاً روز سختی در پیش داریم و باتوجه به اینکه نیم فصل اول مقابل این تیم خوب ظاهر نشدیم با حمایت هواداران انشاالله به 3 امتیاز این بازی می‌رسیم.

حسینی در پایان در پاسخ به سوالی که چه تغییراتی بوجود آمده که پرسپولیس در 20 دقیقه اول دروازه حریفان را باز می کند گفت: من قبلاً هم گفتم از لحاظ تیمی یکی از بهترین تیم‌های ایران هستیم اما متأسفانه شرایطی پیش آمد که در نیم‌فصل اول دچار مشکلاتی شده‌ایم که زیاد دوست ندارم رو به عقب بروم و پشت کسی حرف بزنم اما حالا با گل محمدی به دنبال موفقیت در جام حذفی و صعود به رده های بالای لیگ برتر هستیم و امیدوارم کمی هم شانس با ما یار باشد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)