خبرگزاری پرسپولیس : مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: همان دیشب دربی را فراموش کردیم چون چند بازی حساس پیش رو داریم.

سیدجلال حسینی اظهار داشت: همانطور که از قبل پیش‌بینی می‌کردیم مقابل استقلال یک بازی خوب و منطقی را به نمایش گذاشتیم فقط حیف شد که به 3 امتیاز بازی نرسیدیم.

وی افزود: باید قبول کنیم استقلال صد‌رنشین جدول لیگ برتر است و در بیشتر خطوط زمین بازیکنان بزرگی داشت اما ما هم برای 3 امتیاز به میدان رفته بودیم که متاسفانه به هدف‌مان نرسیدیم.

این بازیکن سرخپوش گفت: از تمام هواداران تشکر می‌کنم که سنگ تمام گذاشتند. امیدوارم در بازی‌های حساس آینده مخصوصا در جام حذفی که کارمان چند برابر سخت است ما را حمایت کنند. الان پرسپولیس فقط حمایت می‌خواهد و بس.

حسینی در خصوص حضور فرهاد مجیدی در زمین در دقیقه 75 بازی نیز ادامه داد: برای ما فرقی نمی‌کرد که چه بازیکنی می‌خواهد به زمین بیاید. ما از مهاجمان استقلال شناخت خوبی داشتیم و به خوبی مقابل آنها ظاهر شدیم. اگر در چند صحنه دیدید که با آنها مشکل کوچکی داشتم فقط به خاطر شرایط بازی بود نه مسئله دیگر.

وی خاطرنشان کرد: پس از اینکه یک روز خوب را مخصوصا در نیمه دوم مقابل استقلال داشتیم همان شب گذشته دربی را فراموش کردیم و حالا باید فقط به بازی حساس فولاد و سپس ذوب آهن فکر کنیم. چون کار ما برای قهرمانی در جام حذفی خیلی سخت است و امیدوارم که بتوانیم جواب زحمات هواداران را بدهیم. در خصوص داوری نیز دیگر نمی‌خواهم صحبت کنم چون همه چیز مشخص بود و کارشناسان باید نظر بدهند.

حسینی تاکید کرد: به نظر من بازی اصلا سرد نبود و این طبیعی است که در دربی تیم‌ها کمی محتاط بازی کنند. علی‌رغم اینکه ما در نیمه دوم فرصت‌های خیلی خوبی داشتیم اما فقط به گل نرسیدیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)