پرسپولیس نیوز : مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: ‌با وضعیت چمن مصنوعی عضدی خدا را شکر سالم و بدون مصدوم رشت را ترک کردیم.

مجتبی حسینی در خصوص بازی مقابل داماش اظهار داشت: برای بازی مرحله نیمه نهایی جام حذفی برنامه خاصی داشتیم و به همین دلیل با تقسیم نیروها با یک برد شیرین جواب خود را گرفتیم.

وی افزود: واقعیت بازی این بود که زمین عضدی افتضاح بود و اصلا نباید بازی‌های رسمی در این زمین برگزار شود.

حسینی ادامه داد: ما فرض می‌کنیم داماش برنده بود و حتی قهرمان جام حذفی می‌شد. آیا آنها می‌خواستند در زمین عضدی بازی‌های آسیایی برگزار کنند؟ زمینی که ما دیدیم به درد مسابقات محلات هم نمی‌خورد و باید مسابقات لیگ های 4 یا 5 در آن برگزار می‌شد.

مربی پرسپولیس تاکید کرد: 7 سال است که این چمن مصنوعی ساخته شده و هر روز هم روی آن بازی کرده‌اند. وقتی که داخل زمین شدیم می‌دانستم که سلامت بازیکنان در خطر است و خدا را شکر می‌کنم که سالم و بدون مشکل رشت را ترک کردیم. مسئولان باید بدانند که بازی در این زمین سلامت فوتبالیست‌ها را  به خطر می‌اندازد و این به نفع فوتبال ما نیست.

وی در مورد بازی با سپاهان گفت:الان باید به ذوب آهن فکر کنیم چون می‌خواهیم از اعتبار پرسپولیس در یک بازی مهم دفاع کنیم. ذوب آهن در آخرین بازی خود از ما باخته و شناخت خوبی از ما دارد. پس از این بازی می‌توانیم به سپاهان فکر کنیم.

مربی پرسپولیس در خصوص اتفاقات حاشیه‌ای بازی نیز گفت: واقعا صحنه‌ها و جملات خیلی زشتی را شاهد بودیم. وقتی‌ که خودم بازی می‌کردم هیچوقت از دهان رشتی‌ها فحش آن هم در این حد نمی‌شنیدم اما الان متاسفانه 3 سال است که این اتفاق می‌افتد. دلیلش هم نمی‌دانم. سید جلال حسینی که یکی از با اخلاق‌ترین بازیکنان فوتبال ایران است. من امیدوارم شاهد این صحنه‌ها در فوتبال نباشیم چون به نظرم ضربه بدی به پیکره فوتبال خواهد زد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)