پرسپولیس نیوز : مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: مشکل مالی با باشگاه پرسپولیس ندارم.

میثم حسینی درباره اینکه گفته می شود با باشگاه پرسپولیس دچار اختلاف مالی شده اظهارداشت: من مشکل مالی پیدا کرده ام اما اینطور که بیان شده نبوده است. متاسفانه رسانه ها پیاز داغش را زیاد می کنند و می خواهند حاشیه بسازند.

وی ادامه داد: من چکی برای 2 روز پیش داشتم که پاس نشد. در این باره با شیرینی صحبت کردم و او گفت تا دو سه روز دیگر چکت پاس می شود. باشگاه در تلاش است پول بازیکنان را بدهد و من هم منتظر می مانم تا ببینم چه اتفاقی می افتد. کلا موضوع مهمی نبود و مطمئنم تا چند روز دگر حل می شود.

حسینی درباره وضعیت تیم پرسپولیس گفت: شرایط تیم خیلی خوب است. ما زودتر از بقیه تیمها شروع کرده ایم و تا آغاز لیگ هم در شرایط بازی قرار می گیریم.

وی افزود: تمرینات پرفشار تمام شده و داریم برنامه های تاکتیکی را مرور می کنیم. من اطمینان دارم بازیکنان پرسپولیس امسال شرایط بدنی فوق العاده ای خواهند داشت چون به کار بدنسازی مولایی ایمان دارم. ما تا پایان لیگ از نظر بدمی کم نمی آوریم و دچار فرسایش نمی شویم چون تمرینات بدنسازی مان خیلی حرفه ای دنبال شده است.

حسینی درخصوص اولین دیدار پرسپولیس در لیگ برتر مقابل تراکتورسازی گفت: قرعه سختی به ما خورده است. هر دو تیم مدعی هستند و می خواهند لیگ را با برد شروع کنند. خوش شانسی ما این است که بازیهایمان را از ورزشگاه آزادی شروع می کنیم و این برای ما یک حسن است که می توانیم از حضور تماشاگرانمان استفاده کنیم.

مدافع پرسپولیس در پایان گفت: در صورتی که بتوانیم لیگ را با برد آغاز کنیم روحیه و انگیزه بازیکنان بالا می رود و این کمک زیادی برای پرسپولیس است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)