خبرگزاری پرسپولیس : مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: باید روند موفقیت‌های خودمان را در لیگ برتر ادامه دهیم البته صبا تیم بسیار خطرناکی است.

سید جلال حسینی در خصوص آخرین وضعیت پرسپولیس پس از پیروزی مقابل نفت تهران اظهار داشت: خوشبختانه با توجه به نتایج خوبی که در 4 هفته گذشته گرفته‌ایم، به نظرم پرسپولیس به آن شرایط ایده‌آل روحی و روانی رسیده و خوشبختانه بحران را پشت سر گذاشتیم.

وی افزود: حیف است که در این شرایط بخواهیم به گذشته فکر کنیم و دوباره اسیر اتفاقاتی بشویم که ناخواسته پیش آمده بود. البته رمز موفقیت ما در حال حاضر تمرینات خوب و در کنارش بازی‌های خوب و پیروزی است که شاید قبلا کمتر دیده باشیم.

حسینی ادامه داد: با توجه به روند موفقیت آمیزی که در چند هفته گذشته داشتیم، باید در لیگ برتر هم با تلاش و کوشش زیاد به برد فکر کنیم. ما بازی بسیار سختی را مقابل تیم صبا در قم داریم و آنها قطعا تیم بسیار خطرناکی در خانه خود هستند اما پرسپولیس هم از این موضوع ترسی ندارد و می‌‌خواهیم دست پر به تهران برگردیم.

حسینی خاطرنشان کرد: یکی از اهداف ما رسیدن به قهرمانی در جام حذفی است اما باز هم تکرار می‌کنم کارمان خیلی سخت است و باید خودمان را برای دیدار مقابل ذوب آهنی آماده کنیم که مثل ما در جام حذفی نسبت به لیگ برتر متفاوت است اما شرایط‌مان آنقدر خوب است که به خودمان ترسی راه نمی‌دهیم و برای رسیدن به هدف‌مان بجنگیم.

وی در پایان درباره ساختار دفاعی پرسپولیس نیز گفت: خوشبختانه مدافعان پرسپولیس همه با هم دوست و رفیق هستند و این یکدلی در پرسپولیس دیده می‌شود. خودتان در بازی‌های گذشته عکس‌العمل بازیکنان را دیدید پس مشخص است که همه دوست داریم پرسپولیس موفق شود. البته باید به برد در لیگ برتر هم فکر کنیم چون جایگاه ما با توجه به فرصت‌هایی که روبرویمان قرار دارد، باید بالاتر بیاید تا با خیال راحت به جام حذفی فکر کنیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)