پرسپولیس نیوز : کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: طرز تفکر هواداران در این فصل بسیار مهم است و آنها باید از بازیکنان جوان حمایت کنند.

 سیدجلال حسینی در مورد پیروزی پرسپولیس مقابل پدیده گفت: ما بدنسازی سختی را پشت‌سر گذاشتیم و امروز تمام تلاش‌مان را انجام دادیم شجاع خلیل‌زاده واقعاً مصدوم است و با درد شدید بازی را ادامه می‌دهد. ما از بازیکنان و هواداران تشکر می‌کنیم. ۳ امتیاز خوب را در قدم اول گرفتیم. بازی در این زمین قلق می‌خواهد که ما این قلق را نمی‌دانستیم.

وی در مورد اینکه پرسپولیس امسال بازیکنان کمی دارد و به دلیل محرومیت از نقل و انتقالات نتوانسته مهره‌ای جذب کند، گفت: خودتان دیگر همه چیز را بهتر می‌دانید. ما تیم جوانی داریم و نیمکت‌نشینان اکثراً جوان هستند. هواداران باید کمک کنند تا این مشکل حل شود و بازی‌ها را با آرامش پیش ببریم.

حسینی افزود: هواداران نباید فقط به چند بازیکن نگاه کنند باید از جوانان حمایت داشته باشند ما با این تیم باید با احتساب بازی‌های دوستانه ۲۰- ۲۵ بازی انجام دهیم تا به نیم‌فصل برسیم. کار بسیار سخت است و طرز تفکر هواداران در این بین اهمیت دارد.

حسینی در مورد دیدار مقابل الدحیل گفت: کار ما مقابل این تیم بسیار سخت است و ست و پای ما را مقابل آنها بسته است و استقلال هم کار سختی مقابل السد دارد و آنها هم حریف بسیار قدرتمندی هستند.

کاپیتان پرسپولیس در رابطه با صحبت‌هایی که علیه بهاروند انجام داد خاطرنشان کرد: یکسری مسائل هست که باید حل شود.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا موضعی علیه پرسپولیس می‌بیند هیچ جوابی ندارد و ادامه مصاحبه را ترک کرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)