پرسپولیس نیوز : مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: فدراسیون فوتبال برای اینکه حرمت‌ها از بین نرود و از اتفاقات هتل تیم ملی امید سوءاستفاده نشود، باید از مدیر کافی‌شاپ هتل ارم کیش شکایت کند.

سیدجلال حسینی که بابت اتفاقات اخیر در اردوی تیم امید در هتل ارم کیش ناراحت است و حتی بازیکنان جوان پرسپولیس را بارها دلداری داده در گفت‌وگویی اظهار داشت: ما باید یاد بگیریم که هیچ‌کس حق ندارد وارد حریم خصوصی دیگران شود و این کار یک کار ناپسند و به نظرم غیراخلاقی است.

وی افزود: درست است برخی‌ها پیراهن تیم ملی را پوشیده‌اند و کاری کرده‌اند اما به نظر شما یک کافی‌شاپی چطور حق دارد که از این موارد فیلمبرداری و عکاسی  کندو آن را خیلی راحت برای همه ایمیل کند؟ کدام هتل است که این قانون را دارد و چرا مسئولین این موضوع را پیگیری نمی‌کنند؟ قانون هتلداری کجاست؟

حسینی یادآور شد: من از مسئولین فدراسیون فوتبال می‌خواهم تا از این هتل غیرحرفه‌ای و فرصت‌طلب هرچه سریع‌تر شکایت کنند. اگر تخلفی صورت گرفته و هتل مدرکی داشت آن را باید به فدراسیون می‌داد و یا اگر طلبی داشت آن را باید قانونی از طریق فدراسیون می‌گرفت. حالا یک کارمند و یک کافی‌شاپی برای فوتبال ما تعیین و تکلیف می‌کند؟ اگر اینگونه پیش برود هیچ بازیگر و فوتبالیستی امنیت ندارد و این کار ترویج بی‌اخلاقی است.

حسینی ادامه داد: فدراسیون نباید از این موضوع چشم‌پوشی کند چون سنگ روی سنگ بند نمی‌شود. من قبول دارم هر بازیکنی که این کار را کرده اشتباهش بزرگ بوده اما مملکت قانون دارد. به چه حقی یک هتل مسائلی را در رسانه ملی مطرح می‌کند و آقایان با خنده همه‌چیز را تمام می‌کنند؟

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)