پرسپولیس نیوز : جلال حسینی در خاتمه دیدار با الریان اظهار داشت:

هواداران حق داشتند ناراحت شوند. ما موقعیت های بیشتری داشتیم اما حریف ما دفاع کرد و روی ضد حمله برنامه ریزی کرده بود. هواداران عصبی بودند و  حق داشتند زیرا می توانستیم بازی را ببریم.

وی درباره پنالتی از دست رفته طارمی بیان داشت: مهدی بهترین بازیکن ما است. به هر حال پنالتی 50-50 است.

حسینی درباره شرایط بازیهای پرسپولیس در ادامه مسابقات و دیدار با الهلال گفت: همه بازیها برای ما سخت است. شما به سرمایه گذاری این تیم ها نگاه کنید. اما ما این هواداران را داریم و به کمک آنها باید بجنگیم. ما بازی به بازی پیش می رویم و اصلا فکر نمی کنیم که در رقابت های لیگ قهرمانان چه می شود. فعلا به بازی با ماشین سازی فکر می کنیم.

حسینی درباره داوری اذعان داشت: بازی با الریان را در قطر ببینید وبازی امروز را ببینید و داوری را مقایسه کنید. داوری آنجا هم افتضاح بود.

مدافع پرسپولیس در خاتمه درباره قرارداد با این تیم گفت: من قراردادم را تمدید کردم.

حسینی درباره قیمت بالای بلیت اذعان داشت: به هر حال این مشکلات وجود دارد و وضعیت تیم خوب نیست. متاسفانه ساز مان لیگ از همه بیشتر مقصر است. فدراسیون و کمیته انضباطی هم مقصر هستند که وضعیت تیمها این گونه باشد. برای مثال نفت هر گونه خواسته رفتار کرده است. به عنوان نماینده بازیکنان از هواداران تشکر می کنم. اگر امسال شرایط سخت را پشت سر بگذاریم قطعا در آینده شرایط بهتر می شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)