پرسپولیس نیوز : سید جلال حسینی می گوید خستگی 120 دقیقه بازی مقابل ذوب آهن دلیل شکست سرخپوشان مقابل راه آهن بود.

شرایط پرسپولیس برای بازی مقابل مس کرمان چطور است؟

بعد از بازی با ذوب آهن خیلی خسته بودیم اما انصافا مقابل راه آهن خوب بازی کردیم و بدشانس بودیم که با وجود خلق هفت، هشت موقعیت خوب گلزنی روی دروازه حریف بازی را نبردیم و یک شکست تلخ متحمل شدیم.

 

هدف شما در بازی با مس انتقام است؟

انتقامی در کار نیست. پنج بازی باقی مانده و ما می توانیم با عملکرد خوب، پنجم یا حتی چهارم شویم.

 

در مورد لوکا بوناچیچ چه صحبتی داری؟

در زمان حضورم در سپاهان یک نیم فصل با لوکا کار کردم. بوناچیچ آن زمان بداخلاق بود و کار کردن با او سخت اما همه می گویند الان اخلاق لوکا بهتر شده است ، ضمن اینکه از نظر فنی هم یکی از بهترین مربیان لیگ است.

 

بعد از باخت مقابل راه آهن، پرسپولیس برای پنج بازی باقی مانده لیگ انگیزه دارد؟

همه دیدند که پرسپولیس در نیم فصل دوم چقدر خوب کار کرد و فقط بر اثر یک غافلگیری بازی را به راه آهن واگذار کردیم. الان هم بازی به بازی پیش می رویم و اصلا بی انگیزه نیستیم. انگیزه ما هم هواداران، بزرگی و شخصیت تیم است که باعث می شود در هیچ بازی بی انگیزه نباشیم.

 

در مورد قرعه کشی جام حذفی و میزبانی داماش از پرسپولیس چه نظری داری؟

فعلا که روی نوار بدشانسی هستیم. مقابل ذوب آهن و داماش میهمان بودیم و کارمان برای قهرمانی خیلی سخت است اما قهرمانی که با سختی به دست بیاید لذت خیلی بیشتری دارد.

 

شانس کدام تیم را برای قهرمانی در لیگ برتر بیشتر می دانی؟

من خودم سابقه چند بار قهرمانی در لیگ برتر را دارم. در نهایت تیمی قهرمان می شود که هم جنگیده باشد و هم آرامش بیشتری داشته باشد، به نظر من نبرد مدعیان و امتیازات آن ها ادامه دارد و در هفته آخر نام تیم قهرمان مشخص می شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)