خبرگزاری پرسپولیس : مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: قصد داشتم از پرسپولیس جدا شوم و هنوز ماندن در پرسپولیس قطعی نشده است.

سید جلال حسینی پس از تمرین امروز پرسپولیس در خصوص شرایطش گفت: قصد داشتم از پرسپولیس جدا شوم، این موضوع ربطی به ماندن یا رفتن ژوزه ندارد، من به عنوان بازیکن کار خودم را می‌کنم و او هم سرمربی است.

 

وی در مورد انتقال اخبار رختکن پرسپولیس به رسانه ها گفت: با سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس صحبت کردیم و خوشبختانه این مشکل برطرف شد. ناراحتيم ربطی به ژوزه ندارد و من به آقای شیرینی هم گفتم که اخبار رختکن توسط من به بیرون نمی آید.

وی ادامه داد: به عنوان یک بازیکن نمی‌توانم در خصوص ماندن یا نماندن ژوزه تصمیم بگیرم هنوز ماندنم در پرسپولیس قطعی نشده است باید مفصل با رویانیان صحبت کنم کار خود را در نیم فصل دوم با قدرت آغاز خواهیم کرد.

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: هنوز هیچ چیز معلوم نیست و امیدوارم بهترین تصمیم را برای تیم پرسپولیس بگیرم.

حسینی در مورد اینکه آیا درست است برخی از بازیکنان علیه سرمربی صحبت می‌کنند، یادآور شد: من به عنوان بازیکن کار خود را انجام می‌دهم و سعی می‌کنم زیاد در این زمینه اظهار نظر نکنم. اینکه چه اتفاقی خواهد افتاد را باید به آینده بسپاریم.

 

وی در پاسخ به این سوال که گفته می شود بازیکنان پرسپولیس نیز شرایط را برای رفتن این مربی پرتغالی از پرسپولیس فراهم کرده اند، عنوان کرد: بازیکن فقط به موفقیت تیم فکر می کند و یقین داشته باشید این مسوولان باشگاه هستند که تصمیم نهایی را اتخاذ می کنند.

 

حسینی در خصوص پیشنهادی که از لیگ امارات عربی متحده دریافت کرده است، گفت: پس از اینکه مدیرعامل پرسپولیس به تهران بازگشت، در این مورد صحبت خواهیم کرد و هر تصمیمی که به سود باشگاه باشد را اتخاذ می کنیم.

 

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس تهران اظهار داشت: امروز تمرین خوبی انجام دادیم و به دنبال این هستیم با قدرت در نیم فصل دوم لیگ برتر و همچنین جام حذفی به مصاف حریفان برویم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)