خبرگزاری پرسپولیس :  مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: محکوم به شکست طلسم نباختن فولاد هستیم.

سید جلال حسینی درباره دیدار این هفته تیمش برابر فولاد اظهار کرد: بازی سختی با فولاد داریم که در هفته‌های گذشته نتایج خوبی گرفته و این فصل با حضور حسین فرکی تیم خوبی را تشکیل داده‌اند. فولاد تیم جوان و دونده‌ای است.

وی در پاسخ به این سوال که می‌توانید طلسم 14 هفته نباختن فولاد را در ورزشگاه آزادی شکست دهید، گفت: به هر حال ما برای برد به این بازی می‌آییم و برای اینکه جایگاه خود را در جدول بهتر کنیم، چاره‌ای جز شکست فولاد نداریم و محکوم به شکستن طلسم نباختن این تیم هستیم.

حسینی درباره انتقادهایی که از کیفیت فنی دربی 76 مطرح شده گفت: ما در نیمه اول بازی متعادلی را شاهد بودیم، اما در نیمه دوم همه دیدند که از استقلال سرتر بودیم و موقعیت‌های بسیاری هم داشتیم. فکر می‌کنم همه کارشناسان هم این موضوع را تایید می کنند. ما واقعا برای پیروزی بازی می‌کردیم و نمی‌دانم چطور بعضی روزنامه ها نوشتند که تیم‌ها ترسو بودند. ما اصلا ترسو نبودیم و اگر کمی خوش شانس بودیم می‌توانستیم استقلال را شکست دهیم.

مدافع ملی‌پوش پرسپولیس ادامه داد: واقعا حیف شد که دربی مساوی شد. تماشاگران زیادی به ورزشگاه آمده بودند که نمی‌دانم چطور می‌شود از آنها تشکر و تقدیر کرد. فقط ما شرمنده آنها شدیم و امیدوارم که در بازی‌های بعد با کسب 3 امتیاز و نزدیک شدن به بالای جدول پاسخ محبت هایشان را بدهیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)