پرسپولیس نیوز : مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: محمد رویانیان توان برنامه‌ریزی خوبی دارد و باید به کارش ادامه دهد.

سیدجلال حسینی در پایان تمرین امروز پرسپولیس در مورد وضعیت مدیریتی این تیم گفت: برنامه‌ریزی‌های رویانیان نتیجه داده و در این شرایط تغییر او نمی‌تواند به پرسپولیس کمک کند. رویانیان باید به کار خود در پرسپولیس ادامه دهد و همانطور که دیدید بازیکنان و علی دایی از او حمایت کردند.

وی افزود: با توجه به اینکه محمد رویانیان یکی از مدیران پرتلاش است همه مردم او را دوست دارند و حمایت‌های خوبی از مدیران پرسپولیس انجام دادند دلیل این حمایت‌ها عملکرد خوب مدیرعامل است.

مدافع پرسپولیس درباره اضافه شدنش به تمرینات پرسپولیس خاطرنشان کرد: در اردوی رامسر و در روز آخر به تمرینات اضافه شدم. بازیکنان شرایط خوبی داشتند و کم کم برای شروع مسابقات لیگ برتر آماده می‌شوم. اردوهای ایده‌آل و مناسبی را در این شرایط برگزار کردیم.

حسینی در مورد اینکه چرا کمتر از آن چیزی که کارلوس کی‌روش اعلام کرده استراحت کرده، افزود: پنج روز استراحت خوب و مفیدی را پشت سر گذاشتم. سرمربی پرسپولیس شخصی است که سا‌ل‌ها ملی‌پوش بوده و این شرایط را کاملا درک می‌کند. آرام آرام تمرینات‌مان را انجام می‌دهیم و سعی می‌کنیم به آمادگی سایر بازیکنان دست پیدا کنم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)