پرسپولیس نیوز : مدافع تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: یک سری مذاکرات جدید با مسئولان باشگاه پرسپولیس داشتم اما تکلیف نهایی‌ برای عقد قرارداد بعد از بازی با کره‌جنوبی مشخص می‌شود.

سیدجلال حسینی در خصوص وضعیت تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: خوشبختانه برد مقابل قطر از لحاظ روحی و روانی تیم ملی را در بهترین شرایط ممکن قرار داده و بچه‌ها این اراده را دارند تا با 2 بازی خوب و طوفانی مقابل لبنان و کره مجوز مستقیم به جام جهانی را بگیریم.

وی افزود: برای ما پس از 24 ساعت دیدار با قطر تمام شد، من حتی این موضوع را بعد از بازی هم گفتم که فقط حق دارید یک شبانه‌روز خوشحالی کنید و باید به بازی حساس و شاید سرنوشت‌ساز مقابل لبنان فکر کنیم. درست است که لبنان در حد و اندازه فوتبال ایران نیست اما ما به این حرف‌ها کاری نداریم و مطمئن باشید باید با تمام توان مقابل این تیم به میدان برویم. چون اگر غفلت کنیم خدای ناکرده همه چیز خراب می‌شود لبنان تیمی است که اول برای گل‌نخوردن می آید و بعدا دوست دارد به یک امتیاز بیشتر برسد.

حسینی یادآور شد: مطمئن باشید شناخت خوبی نسبت به این تیم داریم ما باخت مقابل این تیم و حتی برد 5 بر صفر را فراموش کردیم و بدون فکر به گذشته به دنبال این هستیم تا در همان نیمه اول کار را تمام کنیم و سپس به گل‌های بیشتر هم فکر کنیم.

حسینی درباره حمایت‌های انجام شده از تیم ملی نیز گفت: از همه افرادی که از تیم ملی کشور خودشان حمایت کردند تشکر می‌کنم هر وقت یکدل بودیم هیچ چیزی جلودار فوتبال ما نبوده که خوشبختانه در بازی با قطر باز هم این اتفاق افتاد. درست است که برخی‌ها می‌گویند قطر تیم چندان قوی نبود اما این تیم در دیدار برابر ما یک فینال را پیش رو داشت و اگر می‌باختند قطری‌ها می‌دانستند که دیگر راهی برای صعود به جام جهانی ندارند پس آنها با تمام توان بازی کردند.

مدافع ملی‌پوش یادآور شد: من امیدوارم روز سه‌شنبه مردم باز هم لطف خود را نشان دهند. دیدن 100 هزار نفر با 90 دقیقه تشویق دل همه ملی پوشان را شاد می‌کند و در این شرایط ما هم با یک پیروزی شیرین به دیدار حساس و سخت کره فکر کنیم.

حسینی درخصوص وضعیتش با پرسپولیس گفت: مذاکراتی را با مسئولان باشگاه پرسپولیس داشتم اما راستش را بخواهید همه چیز را به بعد از بازی با کره موکول کردم چون الان فکر و ذکرم تیم ملی و جام جهانی است اگر مسافر جام جهانی شویم این موضوع به نفع همه فوتبال ایران است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)