پرسپولیس نیوز : بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اگر توپ‌های ما در بازی مقابل کارگر بنه‌گر بوشهر گل می‌شد می‌توانستیم یک برد پرگل را به دست بیاوریم.

میثم حسینی در خصوص شروع پرسپولیس در جام حذفی، حضور تیمش در لیگ برتر و مسائل مختلف صحبت کرد که در زیر می‌خوانید.

 برخلاف خیلی از تیم‌ها پرسپولیس شروع خوبی در جام حذفی داشت.

خوشبختانه بازی خوبی مقابل حریف بوشهری انجام دادیم و مزد تمرینات خوب‌مان را در تعطیلات گرفتیم البته در این بازی ما قصد داشتیم تاکتیک‌هایی که در تمرینات و اردوی کیش انجام دادیم را در زمین پیاده کنیم. به هر حال بازی خوبی انجام دادیم و می‌توانستیم با گل‌های بیشتری از زمین بیرون بیاییم.

 پرسپولیس موقعیت‌های زیادی را در این بازی از دست داد. این موضوع از دست کم گرفتن حریف بود؟

نه اصلا این طور نبود اما توپ‌های ما تبدیل به گل نمی‌شد و دیدید از همان دقیقه اول هجومی بازی کردیم و سه گل زدیم و نزدیک به 4 گل نزدیم و حتی پنالتی هم از دست دادیم و اعتقاد دارم اگر توپ‌های گل می‌شد یک نتیجه پرگل به دست می‌آمد.

 البته می‌گفتند حریف شما یک حریف روستایی بوده!

تیم بوشهری تیم خوبی بود و ما کاری به این نداشتیم که آنها روستایی هستند یا لیگ برتری چرا که ما به دنبال بازی زیبا و قوی بودیم و می‌خواستیم تمریناتی که در کیش انجام داده بودیم را در زمین پیاده کنیم و هدف‌ما هم همین بود.

 از دو روز دیگر پرسپولیس باید مجددا در لیگ برتر به میدان برود. برای این بازی‌ها چقدر آماده هستید؟

ما می‌خواهیم لیگ برتر را هم خوب استارت بزنیم و روز به روز پیشرفت در کار ما دیده شود. در بازی مقابل سایپا سه امتیاز را می‌خواهیم و هجومی بازی خواهیم کرد و اجازه نمی‌دهیم این تیم از دست ما قسر در برود. ما همه تلاش‌مان را می‌کنیم تا محکم به میدان برویم و سه امتیاز این بازی را به دست بیاوریم تا بتوانیم با ادامه این روند جایگاه خوبی در لیگ برتر برای خودمان دست و پا کنیم.

 از سایپا چقدر شناخت دارید؟

سایپا قطعا تیم خوبی است و در این سالیان هم این موضوع را نشان داده و از مربی بادانشی هم سود می‌برد. آنها قطعا برای ما حریف دست و پا بسته‌ای نیستند و هدف ما این است که از همان ابتدا هجومی بازی کنیم.

 پرسپولیس روزگاری هواداران زیادی داشت که برای بازی‌هایش به استادیوم بیایند ولی چرا در بازی‌های جام حذفی کمتر از هزار نفر به استادیوم آمدند؟!

هواداران همیشه در گرما و سرما حامی ما بودند و مطمئن باشید در بازی با سایپا هم حضور پررنگی دارند تا نشان دهند که همیشه پشتوانه خوبی برای ما هستند.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)