پرسپولیس نیوز : مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: از اتفاقی که برای خط دفاعی پرسپولیس افتاده و با ۸ گل خورده در ۲۰ بازی یکی از بهترین خط دفاع سال ۲۰۱۳ جهان شده خوشحالم اما این موضوع به خاطر یک کار دسته‌جمعی است.

سید‌جلال حسینی در خصوص خبری مبنی بر اینکه پرسپولیس با 8 گل خورده در 20 بازی بهترین خط دفاعی سال 2013 جهان شده گفت: خیلی خوشحالم که این اتفاق با تلاش همه بچه‌ها در ساختار دفاعی افتاده قطعا این را باید بدانیم که هر وقت همه بچه‌ها تلاش کردند تا به هدف بزرگ تیم برسند نتیجه‌اش را هم دیده‌اند اما هدف ما این است بتوانیم همین روند را با کمک دوستانم ادامه دهیم.

حسینی ادامه داد: قطعا اینگونه خبرها و اتفاق‌ها کار ما را سخت‌تر می‌کند اما باید با تمام وجود تلاش کنیم که همین روند در روزهای سخت آینده ادامه‌دار باشد، این افتخاری است که نصیب باشگاه پرسپولیس شده که برای من و همه دوستانم در تیمم جای بسی خوشحالی دارد. ما امسال خوشبختانه در ساختار دفاعی بسیار خوب عمل کردیم همانطور که در ساختار هجومی نیز بسیار خطرناک و خوب بودیم. امیدوارم این روند در بازی‌های سخت آینده بهتر از گذشته ادامه‌دار باشد.

حسینی درباره برخی مصاحبه‌ها که پرسپولیس مشکلی ندارد گفت: من راجع به این حرف‌ها دوست ندارم حرف بزنم اما پرسپولیس هم مشکلات دارد همانطور که در نیم‌فصل مشکلات زیادی داشتیم که با تلاش مسئولان باشگاه آنها برطرف شد. الان هم مشکل داریم و امیدوارم هر کسی هر کاری از دستش بر می‌آید و پرسپولیسی است به ما کمک کند تا تیم بتواند با خیال راحت‌تر نتایج خود را تا انتهای فصل دنبال کند.

حسینی خاطرنشان کرد: با هر مشکلی که داشتیم خیلی خوب توانستیم امسال تا به اینجا نتیجه بگیریم اما کار ما در روزهای آینده باز هم می‌گویم سخت است و همه باید در بازی‌های داخل و خارج از خانه خیلی بیشتر تلاش کنیم تا به نتایج دلخواه برسیم اما باز هم می‌گویم الان هم مشکلاتی داریم که امیدوارم هر کسی که می‌تواند به ما و باشگاه کمک کند تا آن حل شود. شاید خیلی‌ها می‌گفتند ما مشکلی نداریم اما واقعا این موضوع صحت ندارد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)