پرسپولیس نیوز : مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: حمید درخشان فینالیست‌ کردن تیم‌ها را در جام حذفی خوب بلد است و امیدوارم این‌بار او بتواند با پرسپولیس راهی فینال شود.

  میثم حسینی، درباره پیروزی تیم فوتبال پرسپولیس مقابل گل‌گهر سیرجان و همچنین دیدار این تیم مقابل نفت تهران در هفته شانزدهم لیگ برتر صحبت‌هایی کرد که در زیر می‌خوانید.
 

عده‌ای از منتقدان به نحوه بازی پرسپولیس مقابل گل‌گهر سیرجان انتقاد داشتند، آنها معتقد بودند که پرسپولیس باید از سد این حریف لیگ یکی راحت‌تر می‌گذشت، نظر خودت در این باره چیست؟

کسانی که بازی را دیدند قطعاً می‌توانند شهادت دهند که ما در این بازی 5-4 موقعیت صد درصد گل داشتیم اما روز پنج‌شنبه روزی بود که توپ‌های ما درون گل نمی‌رفت البته زمین ناهموار ورزشگاه هم امکان به وجود آمدن آسیب‌دیدگی را میان بازیکنان زیاد کرد اما باید در نظر بگیرید که این تیم برای ما ناشناخته بود.

 اما به هر حال منتقدان نظر خودشان را دارند.

به هرحال ما مقابل این تیم خیلی خوب بازی را کنترل کردیم اما قبول کنید که زمین برای این بازی اصلاً مناسب نبود و هرچه موقعیت گیر می‌آوردیم گل نمی‌شد اما به نظر خودم پنج‌شنبه روز خوب پرسپولیس بود هرچند که بدشانس بودیم.

 در طرف دیگر استقلال و ذوب‌آهن با هم بازی کردند و تیم اصفهانی حریف پرسپولیس در نیمه نهایی جام حذفی شد.

ذوب‌آهن تیمی است که خیلی خوب فوتبال بازی می‌کند و در بازی با استقلال همه دیدند که این تیم بازی 2 بر صفر باخته را 2-2 مساوی کرد و به نظر من ذوب‌آهن از استقلال قوی‌تر است هرچند که استقلالی‌ها دوست داشتند با ما بازی کنند اما آنها باید می‌دانستند که ما حریف دست و پا بسته‌ای برای آنها نبودیم. استقلالی‌ها خیلی دوست داشتند از این مرحله بالا بیایند و ما هم دوست داشتیم در نیمه نهایی با استقلال بازی کنیم و می‌خواستیم در حالیکه مهر باخت آنها به پرسپولیس خشک نشده یک مهر باخت دیگر در زیر کارنامه‌شان ثبت کنیم! به نظر من ذوب‌آهن تیم قوی است و چون فوتبال بازی می‌کند ما کار راحت‌تری مقابل این تیم خواهیم داشت.

 هواداران پرسپولیس می‌توانند تیمشان را از حالا در فینال جام حذفی ببینند؟

من فکر می‌کنم حمید درخشان راه رفتن به فینال جام حذفی را خیلی خوب بلد است، خود من چند سال پیش که در استقلال بازی می‌کردم در فینال جام حذفی به مصاف شاهین بوشهری رفتیم که حمید درخشان سرمربی‌اش بود و او به خوبی نشان داده که فینالیست کردن تیم‌ها را در جام حذفی بلد است و امیدوارم که این بار همراه با پرسپولیس این اتفاق بیفتد.

 این هفته هم باید به مصاف نفت تهران در لیگ برتر بروید آن هم در حالی که چند بازیکن اصلی‌تان را در اختیار ندارید، فکر می‌کنی مقابل این تیم چه نتیجه‌ای کسب خواهید کرد؟

واقعاً مقابل نفت کار بسیار مشکلی داریم چرا که آنها تیم یک دستی هستند و در این چند فصل برای مدعیان همیشه دردسرساز بودند و از طرف دیگر ما چند بازیکن در این بازی غایب داریم اما امیدوارم نفرات جایگزین با انگیزه بالا در زمین ظاهر شوند و بتوانیم از این بازی هم سربلند بیرون بیاییم.

 در پایان اگر صحبتی داری بفرمائید؟

جا دارد از کادر پزشکی تیم بسیار تشکر کنم که در این مدت زحمات زیادی برای همه بازیکنان و خود من کشیدند و از پزشک، فیزیوتراپ، ماساژور و … که همگی در کادر پزشکی کار می‌کنند نهایت سپاسگزاری را انجام دهم.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)