خبرگزاری پرسپولیس : مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: از مکتب ملوان آمده‌ام و عده‌ای می‌خواهند من را به حاشیه ببرند.

سید جلال حسینی در گفت‌وگو با فارس، درباره آخرین شرایط پرسپولیس و حواشی‌های این روزهای فوتبال صحبت های زیرا مطرح کرد:

* ابتدا در خصوص آخرین وضعیت پرسپولیس نظرت را بگو؟

خوشبختانه پس از برد مقابل پیکان و یک بازی خاص مقابل ذوب آهن به 6 امتیاز شیرین رسیده‌ایم. خوشبختانه در تیم ما یکدلی و هماهنگی خیلی بیشتر شده و همه از تدارکات تیم تا بازیکنان و بالاترین مسئول باشگاه دوست دارند تا هر چه سریع‌تر به صدر جدول برسیم. موضوعی که 100در 100 شدنی است تا ناکامی‌های اول فصل را جبران کنیم.

* چرا در ابتدای فصل به نتیجه نمی‌رسیدید؟

واقعا نمی‌دانم اما دلیل اصلی‌اش عدم هماهنگی بود. بالاخره شناخت بازیکنان نسبت به یکدیگر کمتر بود. پس از اینکه بیشتر کنار همدیگر بازی کردیم با تفکرات یکدیگر آشنا شدیم. متاسفانه امتیازهای بدی را از دست دادیم اما خدا را شکر می‌کنم که جای جبران داریم. نباید به یکی دو پیروزی اکتفا کنیم بلکه باید فکر شکست را از ذهن بیرون کنیم و به 3 امتیاز هر مسابقه فکر کنیم.

* منظورت در نیم فصل دوم است؟

بله. خوشبختانه از لحاظ روحی و روانی به شرایط ایده‌‌آل رسیده‌ایم. در ساختار دفاع و حمله بسیار منطقی و باهوش بازی می‌کنیم. این نشانه این است که می‌توانیم به بالای جدول برسیم. شاید روی کاغذ از تیم‌های بالای جدول عقب باشیم اما با این روحیه باید چهره واقعی پرسپولیس را در نیم فصل دوم به نمایش بگذاریم تا به خواسته‌های خودمان برسیم. من با هدف به پرسپولیس آمدم.

* از حضورت در پرسپولیس راضی هستی؟

چرا که نه. بالاخره من با این تیم قرارداد امضا کردم و حالا می‌خواهم سال خوبی را با پیراهن قرمز داشته باشم. آمده‌ام تا کمک کنم تا به نتایج دلخواه برسیم و مطمئن باشید از جانم مایه می‌گذارم تا پرسپولیس سربلند باشد. من احساس مسئولیت دارم و قطعا برای رسیدن به هدفم هر بازی را برای خودم یک فینال می‌دانم.

* محروم شدن تو از بازی با ملوان سوژه اصلی رسانه‌ها شده،‌واقعا ماجرا چیست؟

سؤال خوبی است. اما برخی صحبت‌ها آزارم می‌دهد. متاسفانه در چند روز گذشته دیده‌ام که حرف‌های زیادی درباره این اتفاق نوشته شده است که واقعا تعجب می‌کنم. من همیشه به رسانه‌ها احترام می‌گذارم چون زحمات آنها در فوتبال ما به تیم ملی کمک می‌کند. این موضوع را در بازی با کره جنوبی دیدیم. اما همه جلال حسینی را می‌شناسند. من از مکتبی وارد فوتبال ایران شدم به نام ملوان که جنگندگی، تعصب و غیرت در آن حرف اول را می‌زند. خود ملوانی‌ها هم همیشه تاکید دارند تا یک بازیکن حتی برای شهر خودشان با تیم دیگری قرارداد بست باید با تمام وجود بازی کند. چون مردم انزلی فوتبال را خوب می‌فهمند. من چرا باید خودم را از قصد سه اخطاره کنم؟ در بازی برابر ذوب آهن در شرایطی مرتکب خطا شدم که خطر دروازه ما را تهدید می‌کرد. دوست داشتید اجازه بدهم گل سوم را بخوریم؟ در شرایطی که سر تا پا به فکر حمله و گلزنی به ذوب آهن بودیم.

* پس با این حساب معلوم شد چرا کارت زرد گرفتی؟

خواهش می‌کنم دیگر درباره این موضوع حرف نزنید و همین جا همه چیز را تمام کنید. هواداران پرسپولیس و ملوان جلال حسینی را می‌شناسند. من سال‌ها افتخار این را داشتم در تیم ملوان، سایپا و سپاهان تیم‌های خوب و مدعی ایران توپ بزنم و حتی با آنها قهرمان ایران شوم. همه می‌دانند همیشه با تمام وجود در زمین تلاش می‌کنم تا تیمم سربلند باشد و به هیچ چیز دیگر فکر نمی‌کنم. قصدم تعریف و تمجید از خودم نیست چون بازار گرمی برای من معنی نمی‌دهد. پرسپولیس و ملوان هر کدام جداگانه در قلبم جای دارند و من به هر دو تیم و اصلا تمام تیم‌های ایران احترام می‌گذارم. ملوان به خاطر اینکه زادگاهم و تیمی بود که من را به فوتبال ایران معرفی کرد، پرسپولیس هم چون در حال حاضر با این تیم قرارداد دارم و باید انتظارات هواداران پرسپولیس را برآورده کنم. پس وظیفه‌ام این است که برای این تیم بجنگم. خوشبختانه در این باره هواداران پرسپولیس و حتی ملوان همه چیز را می‌دانند و قضاوت را بر عهده آنها می‌گذارم اما متاسفانه برخی‌ها به دنبال مسائل دیگری هستند.

* منظورتان چیست؟

می‌خواهند جلال حسینی را با این گونه مسائل به حاشیه ببرند. البته ملوانی‌های دیگری هم که در پرسپولیس بودند از این ماجراها برایشان اتفاق افتاده اما آقایان بدانند به هیچ عنوان به این مسائل حاشیه‌ای و حرف و حدیث‌ها گوش نمی‌دهم. چون برایم معنی نمی‌دهد. خدا را شکر می‌کنم تا به الان با هر مربی که کار کرده‌ام از من راضی بوده و حتی هواداران به من نمره خوبی دادند. این برایم یک دنیا ارزش دارد و به چیز دیگری فکر نمی‌کنم. هواداران پرسپولیس این را بداند که قطعا در بازی‌های آینده سعی خواهم کرد با تمام توانم به پرسپولیس خدمت کنم.

* خبر داری کریمی در جمع 3 بازیکن برتر آسیا قرار گرفته؟

بله خدا را شکر . انشاءالله علی بهترین بازیکن آسیا شود چون واقعا حق او در فوتبال ما بسیار بالاست. کریمی بازیکنی است که فوتبال را به تمام معنا بازی می‌کند و آرزوی قلبی من است که بهترین بازیکن آسیا باشد.

* نظرت درباره بازی با ملوان در چارچوب جام حذفی چیست؟

شاید این جزو بدشانسی دو تیم باشد تا در اولین گام به یکدیگر برخورد کردند. اما به نظرم یکی از زیباترین بازی‌های جام حذفی را خواهید دید. حتی این بازی حکم فینال را دارد. چون هر دو تیم بسیار خوب و فرصت طلب هستند.

* در پایان اگر صحبتی درباره تیم ملی داری بگو؟ برخی‌ها می‌گویند گل خورده از ازبکستان مقصرش تو و یا رحمتی بودید.

من هیچ حرفی ندارم در این شرایط نیاز به حمایت ملی داریم تا پشت تیم ملی فوتبال کشورمان باشد. الان وقت این حرف‌ها نیست. بعد از بازی با ازبکستان متاسفانه بچه‌های تیم ملی از لحاظ روحی و روانی خیلی بد بودند. معتقدم همیشه در بازی‌های سخت فوتبال ایرانی به نمایش داده شده پس به جای یکسری حرف‌ها من از رسانه‌ها، مسئولین، پیشکسوتان می‌خواهم کمک کنند تا مسافر جام جهانی شویم. افرادی که همیشه و حتی در بازی‌های قبل پشت سر ما بودند و حالا هم به عنوان یار دوازدهم باز هم باید به تیم ملی فوتبال خودشان حمایت کنند تا انشاءالله در سه بازی بسیار سخت هفته آینده روسفید بیرون آییم. مسئله‌ای که دور از دسترس نیست.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)