پرسپولیس نیوز : کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: درست است با یک نتیجه خوب فولاد را شکست دادیم اما نباید همان یک گل را هم از حریف می‌خوردیم.

جلال حسینی پس از پیروزی مقابل فولاد خوزستان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خوشبختانه مقابل تیم خوب و پرمهره فولاد که یکی از بهترین‌های لیگ ماست بازی را بسیار خوب اداره کردیم و با صرف فعل خواستن پیروزی شیرینی به دست آوردیم.

وی افزود: در این بازی با تصمیم دایی کاپیتان پرسپولیس شدم و این برایم یک افتخار بزرگ و فراموش نشدنی بود. امیدوارم هواداران از من راضی باشند.

مدافع قرمزپوشان درباره عملکرد خط دفاعی گفت: همه زحمت کشیدند اما برای ما خیلی بد بود که یک گل ساده از فولاد دریافت کردیم. ما باید در دقایق آخر بیشتر تمرکز می کردیم تا این طور ساده گل نخوریم، ما فوتبال را باید جدی‌تر بگیریم و به فکر نکنیم پس از زدن 2 یا 3 گل فوتبال تمام شده است.

حسینی ادامه داد: ما در دو بازی در دقیقه 92 و  93 گل خوردیم که اصلا خوب نیست، باید در بازی حساس دربی که شاید با خیلی از بازی‌ها فرق داشته باشد با تمرکز بالا به میدان برویم تا ان‌شاء‌الله با بردی که آوردیم یک نتیجه خوب را هم در دربی کسب کنیم.ب ازی بسیار سخت است اما ما برای شادی دل هوادارانمان برد می‌خواهیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)