پرسپولیس نیوز : نماینده مدیریت باشگاه باشگاه پرسپولیس در اخذ مجوز حرفه ای گفت:ما سال گذشته اسپانسر داشتیم و فعلا می توانیم مجوز اسپانسرینگ سال گذشته را به AFC معرفی کنیم.

امیرعلی حسینی در خصوص حضور بازرسان AFC در باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: بازرسان AFC فردا بعد از بازدید باشگاه نفت تهران از ساعت 2 تا 4 بعدازظهر در باشگاه پرسپولیس حضور خواهند یافت. آنها قرار است در این بازدید از حساب های مالی باشگاه، کمیته مالی و اقتصادی باشگاه و همچنین از امور اداری باشگاه دیدن کنند.

وی ادامه داد: البته دیدن امکانات زیرساختی باشگاه همچون زمین تمرین که همان درفشی فر است و زمین بازی سرخپوشان که آزادی است هم جزو برنامه های بازرسان است. البته این موضوع دست خودشان است که  از این امکانات دیدن کنند یا خیر.

نماینده مدیریت باشگاه پرسپولیس در بازدید نمایندگان AFC خاطرنشان کرد: بررسی بحث های حقوقی، حضور مسئول حقوقی و وکلای باشگاه جزو برنامه های دیگر بازدید بازرسان AFC است که البته ما فرم هایی را تهیه کردیم تا تمامی مدارک به صورت کامل در اختیار آنها قرار بگیرد.

وی در پاسخ به این سوال که در نهایت قرار است چه اتفاقی بعد از بازدید بازرسان AFC رخ دهد، تصریح کرد: اگر مثل پارسال تمام مسائل باشگاه را بتوانیم هماهنگ کنیم، آنگاه می توانیم مجوز حرفه ای باشگاه داری را از بازرسان دریافت کنیم. چنانچه این مجوز را باشگاه نتواند کسب کند حتی اگر پرسپولیس به مقام قهرمانی لیگ هم برسد نمی تواند در رقابت های جام باشگاه های آسیا شرکت کند. در واقع این مجوز برای تمام باشگاه ها لازم و ضروری است.

حسینی ادامه داد: البته برای کسب مجوز سه معیار A،  B و C قرار دارد که اگر در معیارA شما شرایط را نداشته باشید مجوزتان لغو می شود. در معیار B  اگر شما شرایط را نداشته باشید با دادن جریمه می توانید آن را کسب کنید و در معیار C شما اگر شرایطی را نداشته باشید مهم نیست اما بهتر است آن امکانات را کسب کرد.

نماینده مدیریت باشگاه در اخذ مجوز حرفه ای در پایان و در پاسخ به این سوال که آیا نبود اسپانسر برای این باشگاه دردسرساز نخواهد شد، اذعان داشت: ما سال گذشته اسپانسر داشتیم و فعلا می توانیم مجوز اسپانسرینگ سال گذشته را به آنها معرفی کنیم و برای معرفی اسپانسرینگ و همچنین مدارک سال جدید یک فرم تغییرات دریافت خواهیم کرد و بعد از کسب اسپانسرینگ فرم تغییرات را به AFC ارسال می کنیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)