پرسپولیس نیوز : مدافع پرسپولیس می گوید هنوز هیچ تصمیمی برای آینده اش نگرفته است.

پرسپولیس با شکست دادن ذوب آهن اصفهان حالا باید در مرحله نیمه نهایی با داماش گیلان دیدار کند و در صورت پیروزی در این مسابقه در دیدار فینال منتظر استقلال یا سپاهان خواهد بود. سید جلال حسینی مدافع میانی پرسپولیس معتقد است که این تیم برای جبران ناکامی در لیگ برتر تحت هر شرایطی باید در جام حذفی قهرمان شود ولی او هم مثل یحیی گل محمدی تاکید می کند که نمی توان قول قهرمانی داد. سیدجلال در مورد شرایط پرسپولیس به سوالات پاسخ می دهد.

فکر می کنی پرسپولیس داماش را شکست بدهد؟
ما چاره ای جز شکست دادن داماش نداریم و فرقی ندارد که در تهران بازی کنیم یا در رشت. به هر حال شرایط تیم ما طوری است که در لیگ برتر شانسی برای قهرمانی نداریم و باید در جام حذفی قهرمان شویم. البته مشکل اساسی اکثر تیم ها فشردگی بازی ها است و من امیدوارم این موضوع به ضرر تیم ما نباشد.

گل محمدی گفته که قول قهرمانی نمی دهد. در این خصوص چه صحبتی داری؟
نمی توان قول قهرمانی داد ولی ما نهایت تلاش خود را انجام می دهیم. با این حال باید بگویم که بازی ها اصلا قابل پیش بینی نیست در ضمن در لیگ برتر هم بی انگیزه نیستیم و فعلا به فکر بازی با راه آهن در لیگ برتر هستیم.

اگر به فینال جام حذفی بروید ترجیح می دهید در فینال با استقلال بازی کنید یا سپاهان؟
برای ما فرقی ندارد که در فینال با استقلال روبه رو شویم یا سپاهان ولی حرف زدن در مورد فینال فعلا زود است و ما قبل از آن باید داماش را از پیش رو برداریم. متاسفانه در جام حذفی قرعه های سختی داشتیم و فقط در بازی با ملوان میزبان بودیم.

در مورد بازی با راه آهن چه صحبتی داری؟
تیم های دایی همیشه با انگیزه بازی می کنند و ما کار سختی داریم. با این حال دنبال 3 امتیاز هستیم.

عملکرد خودت را در این فصل چطور ارزیابی می کنی؟
در پرسپولیس همه بچه ها برای موفقیت تیم تلاش می کنند و هر بازیکنی زحمت خودش را می کشد. من هم تلاشم را انجام می دهم و امیدوارم رضایت هواداران و کادرفنی را برآورده کرده باشم. ما امسال روزهای سختی را پشت سر گذاشتیم و امیدوارم با قهرمانی در جام حذفی پایان شیرینی داشته باشیم.

دوست داری سال بعد در پرسپولیس بمانی؟
هنوز تصمیمی برای فصل آینده نگرفتم و الان هم دوست ندارم در مورد آینده حرف بزنم.

قبولی داری نیلسون این روزها در حد یک ستاره برای پرسپولیس بازی می کند؟
او گلر بسیار خوبی است که در تیم های بزرگ بازی کرده و در زمین و همچنین بیرون از زمین شخصیت مثبتی دارد.

فکر می کنی امسال چه تیمی قهرمان شود؟
من معتقدم از حالا هیچ چیز را نمی توان پیش بینی کرد. در مجموع باید بگویم بازیکنان نقش مهمی دارند و نقش آنها از مربیان مهمتر است. در نهایت امیدوارم هر تیمی که شایسته قهرمانی بود به این عنوان برسد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)