پرسپولیس نیوز : مدافع تیم پرسپولیس گفت: کادر فنی و بازیکنان دست به دست هم دادند تا امسال دل هواداران را شاد کنند.

میثم حسینی درباره وضعیت پرسپولیس اظهار داشت: با تمرینات بدنسازی که انجام می دهیم وضعیت مناسبی داریم و برای حضور در لیگ برتر آماده می شویم. خوشبختانه بدن بازیکنان رو آمده است و قطعا با آمادگی بالایی به مسابقات می رویم.

وی درباره اینکه پرسپولیس در دو سال گذشته جام نگرفته است عنوان کرد: امیدوارم امسال پایان این ناکامی باشد و تیم به شرایط ایده آلی که هوادارن می خواهند برسد. من خیلی خوشبین هستن که امسال، سال نتیجه گیری پرسپولیس باشد. ما تمریناتمان را نسبت به تیم های دیگر زودتر شروع کردیم و این یک حسن بزرگ است. امیدوارم هواداران ما را تنها نگذارند تا امسال حداقل یک جام را برای آنها کسب کنیم.

مدافع پرسپولیس درباره کار با دایی در این تیم گفت: حضور دایی برای پرسپولیس بسیار مفید است. او در کارش خیلی جدی است و قطعا با حضورش می تواند روزهای خوبی را برای پرسپولیس به وجود بیاورد. کادر فنی و بازیکنان دست به دست هم دادند تا امسال دل هواداران را شاد کنند. من هم خیلی چیزها از او یاد گرفتم.

حسینی درباره پست بازی اش در پرسپولیس گفت: فعلا دفاع چپ هستم ولی در لیگ قهرمانان آسیا برای استقلال چند بازی هافبک دفاعی بازی کردم. بنابراین هر جا دایی صلاح بداند آماده هستم به پرسپولیس کمک کنم و برایم پست بازی مهم نیست.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)