پرسپولیس نیوز : مدافع تیم فوتبال پرسپولیس اعتقاد دارد شرایط جوی اصفهان شدیدا روی عملکرد فنی این تیم تاثیر منفی گذاشته بود.

چرا در نیمه اول بازی با ذوب آهن پرسپولیس خوب بازی نکرد، برعکس نیمه دوم که شرایط تیمتان بهتر شد؟

در نیمه اول خوب نبودیم چون باد شدید ورزشگاه فولاد شهر روی عملکرد تیم ما تاثیر منفی گذاشته بود، در نیمه دوم شرایط عکس شد و وضعیت جوی به سود ما و به ضرر ذوب آهن شد، به علاوه اینکه بازی بهتری هم انجام دادیم و در کل نیمه دوم تیم برتر بازی بودیم.

 

قبول داری در بازی جام حذفی مقابل ذوب آهن چندان خوب نبودید و مثل بازی های پرسپولیس در لیگ ظاهر نشدید؟

نه قبول ندارم، شرایط بازی های لیگ و جام حذفی خیلی با هم فرق می کند. جدا از این من در اصفهان زیاد بازی کرده ام، شرایط آب و هوایی فولاد شهر واقعا سخت است اما با تمام این دشواری ها، بازیکنان ما خیلی خوب بازی حریف را کنترل کردند و با استفاده بهتر از موقعیت ها موفق شدیم بازی را ببریم و به نیمه نهایی صعود کنیم.

 

قبول داری در دو، سه صحنه نیلسون ناجی دروازه پرسپولیس شد؟

نیلسون دروازه بان بسیار خوبی است و به اعتقاد من در یک صحنه هم ناجی دروازه پرسپولیس شد اما قبول ندارم که نیلسون تنها عامل برتری پرسپولیس بود. همه بازیکنان عالی کار کردند، اگر ذوب آهن را با وجود خشکی آب و هوا، باد شدید و… بردیم کارمان عالی بود و همه بازیکنان خوب کار کردند و جنگیدند و باهوش کار کردند تا در مقابل تیم پرمهره ذوب آهن که مربی بزرگی هم دارد به پیروزی رسیدیم.

 

واقعا به نظر تو حق پرسپولیس مقابل ذوب آهن برد بود؟

بله حق پرسپولیس پیروزی بود.

 

با صعود به جمع چهار تیم برتر جام حذفی، چقدر شانس برای قهرمانی پرسپولیس قائل هستی؟

هنوز نباید راجع به قهرمانی حرف زد چون ما بازی با داماش را در پیش داریم. به همین خاطر فعلا به داماش فکر می کنیم. اگر بازی در رشت برگزار شود شرایط خیلی برای ما سخت خواهد شد، اما اگر در تهران برگزار شود شرایط برایمان بهتر است.

 

در فینال ترجیح می دهی با استقلال بازی کنید یا سپاهان؟

فعلا به فینال فکر نمی کنم، هر وقت داماش را بردیم در مورد فینال صحبت می کنم. همه حریفان باقی مانده ما در جام حذفی سرسخت هستند، تیم های داماش، سپاهان و استقلال تیم های خطرناکی هستند.

 

در بهترین مقطع زمانی به داماش خوردید!

همه تیم ها مشکل دارند، مثلا مشکلات مالی، داماش هم همینطور است اما همه تیم ها وقتی مقابل پرسپولیس قرار می گیرند مشکلاتشان را فراموش می کنند. بنابراین ما باید فقط روی بازی خوب مقابل داماش و شکست این تیم فکر کنیم تا راه موفقیت در جام حذفی برایمان هموار شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)