خبرگزاری پرسپولیس : مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: همه چیز در پرسپولیس آرام است و فقط هواداران باید بیشتر به ما فرصت بدهند.

سید‌جلال حسینی اظهار داشت: در بازی مقابل صنعت نفت آبادان همه چیز را خیلی خوب و منطقی شروع کردیم و به دو گل هم رسیدیم اما متاسفانه روی 2 غافلگیری دروازه ما باز شد که همین موضوع باعث شد 2 امتیاز شیرین را از دست بدهیم.

وی افزود: مطمئن باشید بهتر می‌شویم. خوشبختانه همه چیز در پرسپولیس آرام است و فقط هواداران باید بیشتر به ما زمان بدهند. مسائل روحی و روانی یکی از مشکلات ما بود اما اکنون همه چیز به شرایط ایده‌آل رسیده و فقط باید کمی بیشتر با هم هماهنگ شویم.

حسینی در خصوص مصدومیت از ناحیه گردن گفت: بر اثر یک ضربه سر نفهمیدم چه شد اما گردنم تکان عجیبی خورد. تا صبح بیدار بودم و درد اجازه نداد که بخوابم. نمی‌دانم تکلیفم چه می‌شود اما شاید از گردنم عکس بگیرم تا همه چیز برای بازی بعدی مشخص شود.

حسینی در پاسخ به سوالی که چرا پرسپولیس راحت گل می‌خورد گفت: اینطور نیست، شما قبول کنید صنعت نفت هم بسیار خوب بازی کرد. من به آینده پرسپولیس امیدوارم. برای همه تیم‌ها احترام قائلم اما ما اگر کمی باهوش بودیم و بهتر از فرصت‌هایمان استفاده می‌کردیم چه بسا که گل‌های بیشتری به صنعت نفت می‌زدیم و شیرازه آنها را از بین می‌بردیم اما فوتبال همین است و انشاءالله در بازی‌های بعدی ساختار دفاعی ما بهتر و کاملتر خواهد شد. باید یک بازی بسیار سخت را مقابل فجری انجام دهیم که بسیار تیم خوب و سرحالی است و جوانان جویای نامی دارد. به نظرم روند ما هیچ تغییری نکرده و با آرامش به نتایج دلخواه هم می‌رسیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)