پرسپولیس نیوز : مدافع – هافبک تیم فوتبال پرسپولیس تاکید کرد این تیم همچنان شانس دستیابی به عنوان قهرمانی لیگ برتر را دارد.

سیدمیثم حسینی شرایط مالی باشگاه پرسپولیس را نامناسب خواند و در عین حال از تلاش بازیکنان این تیم برای دستیابی به عنوان قهرمانی لیگ برتر گفت. مشروح این گفت‌وگو در زیر می‌آید:

 

 در مورد رای بالای 70 درصدی فوتبالدوستان در برنامه 90 که اعتصاب بازیکنان پرسپولیس را محکوم کرده بودند چه نظری داری؟

من جزو آن نزدیک 30 درصدی هستم که نظرشان موافق اعتصاب بود، چون اعتقاد دارم واقعاً در زمینه مسائل مالی به بازیکنان پول خوبی پرداخت نشد و اصلاً با ما در زمینه پرداخت‌ها مطابق با قراردادمان برخورد نشد.

 بالاخره مشکلات مالی همیشه و هر سال در پرسپولیس وجود داشته و این موضوع دلیلی کافی و قانع‌کننده برای اعتصاب محسوب نمی‌شود…

همه باید به شرایط ما نگاه منطقی داشته باشند. در سال‌های قبل پرسپولیس به لحاظ رتبه ثبات خوبی نداشته و بیشتر در مکان‌هایی قرار داشته که مردم از آن ناراضی بوده‌اند. مثلاً در سال گذشته با وجود اینکه پرسپولیس هفتم شد اما بازیکنان تا پایان فصل بیش از 70 درصد از رقم قرارداد خود را دریافت کرده بودند اما امسال با اینکه تا نیم فصل و چند هفته بعد از آن در صدر جدول بودیم و هنوز هم با اینکه در مکان پنجم جدول ایستاده‌ایم از شانس قهرمانی برخورداریم، حق و حقوق بازیکنان پرداخت نشده است.

 اما گفته می‌شود بعضی از بازیکنان پرسپولیس بیشتر قراردادشان را دریافت کرده‌اند.

این موضوع صحت ندارد. من که تا این لحظه 33 درصد قراردادم را گرفته‌ام، این در حالی است که امسال به گواه آمار و نظر کارشناسان پرسپولیس بهترین خط دفاعی را داشته است و من در بیشتر بازی‌ها به میدان رفته‌ام. با این وجود و صرف‌نظر از تمام کم لطفی‌ها و بی‌مهری‌هایی که دیدیم همه فکر و تمرکزمان را گذاشته‌ایم روی دیدار با صبای قم، چون می‌دانیم که 3 امتیاز این دیدار خانگی دوباره می‌تواند ما را به کسب عنوان قهرمانی امیدوار کند.

 حرف شما درست اما به نظر نمی‌رسد پرسپولیسی که همه مقابل فجر دیدند قدرت برگشتن دوباره به قهرمانی را داشته باشد.

در بازی با فجر تیم ما، تیم همیشگی نبود اما شک نکنید که پرسپولیس همان تیم نیم فصل اول است و می‌تواند دوباره صدر و قهرمانی را نیز به دست بیاورد و جایگاه خودش را دوباره از استقلال پس بگیرد. بازیکنان ما به خاطر بعضی از مشکلات فکر و ذهن‌شان مشغول بود و زیاد تمرکز نداشتند اما در حال حاضر خوب تمرین می‌کنیم و دوباره نتایج لازم را کسب خواهیم کرد.

 فکر نمی‌کنی اگر اعتصاب نکرده بودید حالا شانس به مراتب بیشتری برای قهرمانی داشتید؟

شما نباید فقط نیمه خالی لیوان را ببینید. به این فکر کنید که به فرض ما اگر فجر را هم برده بودیم آیا آقایان می‌آمدند و پول‌مان را می‌دادند؟

 اما با اعتصاب هم حرف بازیکنان به کرسی ننشست و در این میان هم هواداران را ناراحت کردید و هم 2 امتیاز را از دست دادید؟

به هر حال مسولان حرف ما را نشنیدند و پروین هم در صحبتش آب پاکی را روی دست ما ریخت و هیچکس هم نیامد که حرف ما را بشنود و عواقب اعتصاب بد بود یا خوب بود پروین به قولش عمل نکرد و کسی هم حالی از ما نپرسید.

 با این وجود پاداش‌هایی برای برتری مقابل سپاهان گرفتید که در نوع خود بی‌نظیر بود و به هر بازیکن ثابت نزدیک به 10 میلیون پرداخت شد.

ما چند ماه پول نگرفتیم و 10 میلیون نمی‌تواند مشکل‌مان را حل کند. باور کنید شرایط مالی‌ام اصلاً خوب نیست و شاید من هم مثل چند دیگر بازیکن پرسپولیس وام بگیرم!

 قبول داری پرسپولیسی‌ها به تیم فعلی برای قهرمانی دل خوش کرده بودند اما با اعتصاب‌تان آنها را دلسرد کردید؟

اصلاً این حرف درست نیست، چون هنوز چیزی مشخص نشده است. هواداران ما نباید برای قهرمانی ناامید و دلسرد شوند. قرعه ما به نسبت سایر تیم‌های مدعی بهتر است و  جنگ سایر مدعیان به نوعی به سود ما تمام خواهد شد البته به شرط اینکه تمرکزمان روی بازی‌های خودمان باشد و پله به پله پیش برویم اما این نیز یک حقیقت است که آینده را کسی نمی‌تواند پیش بینی کند.

 نظر شما محترم جبران 5 امتیاز اختلاف با 2 تیم صدرنشین در تنها 4 هفته به پایان بازی‌ها شرایط جبران و رسیدن به صدر را برای‌تان غیرممکن نمی‌کند؟

فولاد و نفت و بعد از آن استقلال و فولاد یا مثلاً نفت و استقلال نیز با هم بازی دارند و در این بین ما با برتری مقابل صبا شرایط‌مان بسیار ایده‌آل می‌شود البته این موضوع فقط در گرو پیروزی ما مقابل صبا خواهد بود.

 در غیاب سیدجلال حسینی محروم، نورمحمدی می‌تواند جانشینی مطمئن برای او باشد؟

ما محکوم به شکست صبا هستیم، چون می‌دانیم چاره دیگری برای امیدوار ماندن به آینده نداریم. در مورد نورمحمدی هم باید بگویم او در این فصل کمتر بازی کرده اما بدون شک در بازی با صبا نهایت تلاشش را انجام خواهد داد تا یکی از بهترین بازی‌های خود را در خط دفاعی به نمایش بگذارد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)