مربی پرسپولیس گفت: هواداران پرسپولیس حق دارند اعتراض کنند و امیدوارم که باشگله شرایط خوبی ایجاد کند.

سیدجلال حسینی مربی پرسپولیس درباره ادامه کلاس های مربیگری A آسیا در جمع خبرنگاران گفت: مرحله دوم شروع شده است و دوروز گذشته است. چیزهای متفاوتی یاد میگیریم و خیلی خوب و مهم است و تفاوت خیلی زیادی با دنیای بازیگری دارد. من نیاز دارم که تجربه کسب کنم و شرایط خیلی فرق میکند. اکثر کسانی که در کلاس ها حضور دارند بازیکنان ملی بوده اند و این تبادل نظر ها خیلی کمک می کند.

وی درباره اعتراض هواداران پرسپولیس مقابل باشگاه به عملکرد این تیم در نقل و انتقالات گفت: حق هواداران ما بیشتر از این است چون همیشه کنار پرسپولیس و باشگاه بودند و همیشه هم دوست دارند که تیم در فصل تنقل و انتقالات به خوبی بسته شود و تیم قدرتمندی تشکیل شود. ما در شرایطی هستیم که بازی های آسیایی، لیگ برتر، جام حذفی و سوپرکاپ را در پیش داریم که بسیار سخت است و انتظار از باشگاه این است که با رفتن بازیکنان خوبی که زحمت زیادی برای پرسپولیس کشیدند و بازیکنان خوبی بودند، یازیکنان خوبی جذب کند. هواداران حق دارند اعتراض کنند و امیدوارم مجموعه باشگاه و اسپانسر تلاش کنند شرایط خوبی را ایجاد کنند چون پرسپولیس نیاز دارد که تیم قوی و قدرتمندی داشته باشد تا پرسپولیس در آسیا و لیگ به موفقیت برسد ولی الان شرایط اصلا خوب نیست.

حسینی افزود: ما تصور نمیکردیم با واگذاری تیم به بخش خصوصی چنین شرایطی را تجربه کنیم و ما هم دقیقا مثل مردم توقع داشتیم شرایط بهتر شود ولی الان شرایط برای پرسپولیس خیلی سخت است. بازیکنان خوبی جدا شدند و نتوانستیم بازیکنان خوبی جذب کنیم. تمرینات شروع شده و سرمربی نیاز دارد که بازیکنان در تیم حضور داشته باشند من اطلاع دارم که تعداد کمی از بازیکنان در تمرینات حضور پیدا کردند و داشته های ما همین تعداد کم است. امیدوارم باشگاه و اسپانسر به زودی شرایط را عوض کنند.

مربی پرسپولیس درباره جلسه خود با سرمربی جدید پرسپولیس گفت: من خیلی جلسه کوتاهی داشتم و در همان جلسه کوتاه مربی مثبتی بود و نظرات خیلی خوبی داشت. در بحث شناخت باید بگویم که مربی قطعا اطلاعات کسب می کند و می آید ولی باید بازیکن در اختیار داشته باشد ولی شرایط پرسپولیس خاص و سخت است و امیدوارم زودتر بهتر شود. سرمربی درحال تلاش است ولی باشگاه باید خیلی زودتر کارها را انجام میداد.

وی درباره اینکه بازیکنان زیادی در لیگ گذشته معرفی نشدند و پرسپولیس از همان نفرات معدود هم خریدی نداشت افزود: این که بازیکنان زیادی معرفی نشدند باید کارشناسی شود ولی اینکه نتوانستیم بازیکن جذب کنیم یک مشکل بزرگ است اما اینکه بازیکنانی که جدا شدند هم یک مشکل بزرگ تلقی می شود. فکر کنم سرمربی باید با خود باشگاه یک جلسه قوی داشته باشد تا این موضوعات پیگیری شود.

حسینی درباره دلیل رفتن اوسمار به خاطر مشکلات مالی گفت: من در جریان دلایل جدایی گل محمدی و اوسمار نیستم و نمی دانم که دلایل جدایی آنها مالی بوده یا خیر. پرسپولیس به کمک هواداران در سال های اخیر ساختار قوی ساخت، هرچند از نظر مالی مشکل داشتیم اما این ساختار درحال ازبین رفتن است و این کمی کار را دارد سخت می کند و امیدوارم دوباره بتوانیم با کمک هواداران یک ساختار قوی بسازیم.

وی درباره اینکه گفته می شود رفتار مدیرعامل پرسپولیس با بازیکنان در جلسات تمدید قرارداد مناسب نیست، گفت: من هم این موضوع را شنیدم و امیدوارم آقای درویش بنشیند و با خودش فکر کند و هیچ اسمی بالاتر از پرسپولیس نیست. پرسپولیس نیاز دارد که همیشه تیم قدرتمند داشته باشد و بهتر است شکل و تفکراتش را عوض کند تا یک پرسپولیس قوی داشته باشیم.

حسینی در آخر درباره پیوستن رامین رضاییان به استقلال گفت: من نظری ندارم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)