پرسپولیس نیوز : مدافع تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: هیچ کس برای اینکه حرف‌هایم را بزنم از باشگاه پرسپولیس با من تماس نگرفته است.

سید جلال حسینی در واکنش به برخی نوشته‌ها مبنی بر اینکه او را پرسپولیسی بدانند، گفت: باور کنید من نمی‌دانم ماجرا چیست؟ من قبلاً هم همه حرف‌هایم را درباره پرسپولیس زده‌ام بالاخره پیشنهادهایی هست و من نمی‌خواهم هر روز در این‌باره صحبت کنم تا بگویند بازارگرمی می‌کند.

وی افزود: هواداران پرسپولیس و کادر فنی دوست دارم این حرف من را بشنوید هنوز هیچ‌کس با من کوچک‌ترین تماسی نگرفته که به من پیشنهاد بدهد یا مشکل من را بشنود.

وی افزود: هنوز کسی اصلاً از پرسپولیس به من زنگ نزده که من بخواهم نظرم را دراین‌باره اعلام کنم اما باز هم می‌گویم اجازه نمی‌دهم من را مقابل هواداران پرسپولیس قرار دهند. من باید این را تأکید کنم که هنوز هیچ‌کس از پرسپولیس با من تماسی نداشته که بخواهد نظر من را بپرسد.

حسینی در پاسخ به سؤالی در مورد پیشنهادهای خارجی نیز گفت: من حرفی در این‌باره فعلاً نمی‌زنم. من قبلاً هم گفتم دوست دارم بمانم اما وقتی هیچ‌کسی با من کوچک‌ترین تماسی نگرفته چه حرفی بزنم من نمی‌دانم باید مشکلاتم و حرفم را در پرسپولیس با چه کسی بزنم. بنده خدا دایی نباید تمرکز خود را از دست بدهد و به همین دلیل نمی‌توانم که با او صحبت کنم. فعلاً هیچ خبری نیست.

مدافع ملی‌پوش کشورمان تأکید کرد: من فقط این حرف‌ها را می‌زنم تا هواداران پرسپولیس بدانند وقتی با من تماسی گرفته نمی‌شود منظور چیست؟ و باید چه حرفی بزنم. من واقعاً‌ نمی‌دانم جریان چیست ولی فعلاً به همین قدر صحبت کفایت می‌کنم.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)