پرسپولیس نیوز : مدافع تیم ملی فوتبال کشورمان معتقد است که ایران برابر کویت تیم برتر میدان بود اما داور با قضاوت نامناسب کنترل بازی را از ملی پوشان کشورمان گرفت.

 سید جلال حسینی درباره دیدار تیم ملی ایران برابر کویت که با نتیجه مساوی 1 – 1 به پایان رسید، گفت: بازی خوبی را انجام دادیم و قبل از آن هم تمرینات مناسبی را در اردوی امارات پشت سر گذاشته بودیم. مقابل کویت هم همگان دیدند که تیم برتر میدان بودیم اما داور بازی پیروزی را از ما گرفت.

حسینی درباره کیفیت زمین بازی نیز عنوان کرد: کیفیت زمین به هیچ وجه مناسب نبود هر چند این شرایط برای هر دو تیم یکسان بود. کنترل بازی در اختیار خودمان بود اما داور با قضاوت نامناسب این کنترل را از ما گرفت.

مدافع پرسپولیس درباره نخستین تمرینش با این تیم در سال جدید گفت: تمرین خوبی انجام  دادیم و همه با انگیزه‌ کار را دنبال می‌کنند تا برای بازی با پیکان و پس از آن هم برای دیدار حساس با داماش در نیمه نهایی جام حذفی آماده ‌شویم.

وی با اشاره به اینکه پرسپولیس برای همه بازی‌ها انگیزه دارد، اظهار داشت: تمام بازی‌ها مشکل است و خیلی از بازی‌ها هم بوده که می‌توانستیم در آن پیروز باشیم اما این اتفاق نیفتاد. به عنوان مثال باید با اختلاف 6-7 گل راه‌آهن را می‌بردیم ولی یک بر صفر شکست خوردیم یا اینکه مقابل مس در دقیقه 94 پیروزی را از دست دادیم. بازیکنان ما انگیزه زیادی دارند و کادر فنی هم تلاش می‌کند تا این انگیزه را به سایر بازیکنان منتقل کند تا بتوانیم پیروز شویم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)