آب پاکی سید جلال روی دست سرخ ها

مرجع خبری پرسپولیس : سيد جلال حسيني بالاخره مذاكرات نهايي‌اش را هم با سپاهان انجام داد تا از پروسه پيوستنش به تيم قهرمان ليگ نهم تنها يك مرحله باقي بماند و آن هم امضاي رسمي قرارداد باشد در هيات فوتبال استان اصفهان.

 

 به گزارش مرجع خبری پرسپولیس؛ او كه تا پيش از اين هرگونه مذاكره‌اي را با سپاهان تكذيب مي‌كرد و درباره ترك پرسپوليس دچار شك و دودلي بود، حالا با تاييد توافقش با سپاهان توضيح مي‌دهد: «از آنجا كه قبل از پيوستن به پرسپوليس هم دو سال را در سپاهان گذراندم تصميم گرفتم دوباره به اين تيم بازگردم.

 

هرچند هنوز هم پرسپوليس را دوست دارم و بهترين مربي و بهترين دوستم يعني آقاي دايي در اين تيم حضور دارد اما به هرحال شرايط سپاهان به معيارهايم براي انتخاب تيم نزديك‌تر بود البته باز هم مي‌گويم كه فراموش نكردم هميشه دوست داشتم و دوست دارم كه با آقاي دايي كار كنم اما نمي‌دانم چه حسي است كه مرا به سپاهان مي‌كشاند.»

 

سيد جلال حسيني البته علاوه بر تمام اين صحبت‌ها به سختي‌ها و شرايط دشواري كه در اين فصل بر سپاهان حاكم است نيز اشاره مي‌كند: «با علم به اينكه كار سختي در سپاهان خواهم داشت، تصميم به پيوستن به اين تيم گرفتم. حالا هم كاملا معتقدم كه با توجه به قهرماني اين تيم در فصل گذشته، فشارهاي زيادي روي سپاهان خواهد بود كه بايد با تلاش چند برابر بازيكنان، سختي‌هاي كار آسان شود.»

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)