پرسپولیس نیوز : مدافع تیم ملی فوتبال ایران گفت: هر وقت تمام اهالی فوتبال همدل بوده اند نتیجه خوبی گرفته ایم.

سید جلال حسینی درباره بازی ایران مقابل لبنان اظهارداشت: بازی با لبنان یکی از سخت ترین و حساس ترین بازیهای ما در مقدماتی جام جهانی  بود که خدا را شکر به خیر گذشت. مردم در این بازی از دقیقه 1 تا 90 از تیم ملی حمایت کردند و توانستیم جواب زحمات آنها را بدهیم.

وی ادامه داد: خوشبختانه در حال حاضر همدلی خوبی بین اهالی جامعه فوتبال وجود دارد. هر وقت همه دست به دست هم داده ایم و همدل بودیم نتیجه خوبی گرفته ایم. در این مدت هم اهالی رسانه و مردم با ملی پوشان همدل بوده اند و همین موضوع تاثیر مثبتی روی بازیکنان گذاشت. ما از مردم انرژی مثبت گرفتیم و خدا را شکر نتیجه اش را دیدیم.

حسینی درباره عملکرد خوب خط دفاع تیم ملی افزود: ما کار خاصی نکرده ایم. وظیفه مان را انجام داده ایم و این هم فقط کار مدافعان نبوده است. همه برای این موضوع زحمت کشیده اند. شرایط در کره خیلی سخت است و ما بازی سختی داریم. امیدوارم این بار هم بتوانیم دروازه تیم ملی را بسته نگه داریم.

مدافع  تیم ملی درخصوص اظهارات سرمربی تیم ملی کره گفت: اصلا به حرفهای سرمربی کره فکر نمی کنیم. واقعا نمی دانم او چرا این حرفها را زده اما مطمئنم خواسته تمرکز بازیکنان ایران را بزند. ما فقط تمرکزمان را روی بازی خودمان می گذاریم. کره ای ها می خواهند روی اعصاب ما راه بروند اما بازیکنان ما حرفه ای تر از این حرفها هستند که اسیر چنین بازیهایی شوند. همین که ورزشگاه بازی را عوض کرده اند نشان می دهد از رویارویی با ایران ترسیده اند.

حسینی درباره شایعه تبانی قطر و ازبکستان تاکید کرد: همیشه از این دست شایعات وجود داشته اما ما نباید به این حرفها توجه کنیم. ضمن اینکه من معتقدم چنین اتفاقی رخ نمی دهد.

مدافع پرسپولیس درباره اینکه کار تمدید قراردادش با این تیم به کجا رسیده، گفت: فعلا به تمدید قرارداد با پرسپولیس فکر نکرده ام و تمرکزم روی بازی تیم ملی است. وقتی از کره برگشتیم درباره تمدید قراردادم تصمیم می گیرم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)