پرسپولیس نیوز :  مدافع میانی تیم فوتبال پرسپولیس گفت که این تیم در دیدار فردا (پنجشنبه) مقابل صبای قم باید پیروز شود.

سیدجلال حسینی که در تمرین امروز (چهارشنبه) سرخپوشان به‌صورت اختصاصی مراحل آماده‌سازی‌اش را دنبال کرد در مورد وضعیت پرسپولیس در آستانه بازی با صبا گفت: ما شرایط خوبی داریم و آماده این بازی هستیم. البته می‌دانیم کار سختی در پیش داریم، چون صبا بازیکنان جوان و با انگیزه‌ای دارد که می‌خواهند خودشان را در این بازی نشان دهند. این تیم همچنین از چند بازیکن و مربی باتجربه سود می‌برد که می‌دانند در بازی‌های حساس چطور عمل کنند.

وی در ادامه افزود: در لیگ برتر بازی آسانی نداریم، ولی قطعاً باید سه امتیاز بازی مقابل صبا را بگیریم. برای قهرمان شدن به تک تک این امتیازها نیاز داریم و نباید در پایان فصل از این لحاظ حسرت بخوریم.

مدافع میانی تیم ملی در مورد شروع اردوی شاگردان کی‌روش بعد از بازی‌های هفته چهارم اظهار داشت: ما در این مدت اردو و بازی تدارکاتی خوب نداشتیم و این اردو می‌تواند به تیم ملی کمک کند. آقایان تاج و ساکت هم تلاش می‌کنند تا وضعیت بهتر شود. ما واقعا کار سختی در مرحله انتخابی جام جهانی پیش‌رو داریم و این در حالی است که رقیبان ایران به خوبی خودشان را برای بازی‌های مقدماتی جام جهانی آماده می‌کنند.

حسینی در مورد اینکه گفته می‌شود تیم ملی قرار است با پرواز چارتر به چین برود، تصریح کرد: گرفتن پرواز چارتر برای تیم ملی چیز عجیبی نیست و همه حریفان ما از سال‌های گذشته با چنین امکاناتی کارشان را دنبال می‌کنند. ما بعد از بازی با قطر بلافاصله باید به چین برویم و قطعاً تیم ملی باید با پرواز چارتر راهی این کشور شود.

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس در مورد حضور جواد نکونام در کادر فنی تیم ملی گفت: جواد برای تیم ملی و فوتبال ایران زحمات زیادی کشیده است و برای او در مسیر مربیگری آرزوی موفقیت دارم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)