خبرگزاری پرسپولیس :  مدافع ملی پوش پرسپولیس گفت: گلم تحفه‌ای ناقابل به هواداران بود.

جلال حسینی در مورد پیروزی 2 بر صفر پرسپولیس برابر راه ‌آهن گفت: با تیمی بازی می‌کردم که استخوان دار است. برای تیم علی دایی احترام قائل هستم. گل من در این مسابقه تحفه ناقابلی به هواداران بود. امیدوارم این گل را از مدافع ملی پوش خود بپذیرند. خیلی تلاش کردم و می‌خواستم با این کار دل هواداران را به دست بیاورم. اگر دقت می‌کردیم می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم. امیدوارم در ادامه بتوانیم روند موفقیت آمیز تیم را ادامه دهیم.

* رضا نورمحمدی، مدافع پرسپولیس نیز در مورد بازی با راه آهن عنوان کرد: بازی بسیار خوبی بود. از ابتدای بازی کار را هجومی آغاز کردیم و شکر خدا خیلی زود به گل رسیدیم. خوشبختانه در ادامه توانستیم این نتیجه را حفظ کنیم و در نهایت به برتری برسیم.

وی در مورد اینکه پرسپولیس آیا می‌تواند این روند راحفظ کند، افزود: صد در صد برای این اتفاق تلاش می‌کنیم در بازی با سایپا هم خوب کار کردیم و در آن مسابقه هم می‌توانستیم پیروز شویم. هواداران با ما آشتی کردند و در ادامه هم سعی می‌کنیم نتایج خوب‌مان را ادامه دهیم.

* غلامرضا رضایی، مهاجم پرسپولیس نیز در مورد پیروزی پرسپولیس در هفته دوازدهم برابر راه آهن گفت: بعد از مصدومیتی که برایم ایجاد شده بود به میدان رفتم و به همین خاطر کمتر فرصت بازی پیدا کردم. از زمانی که وارد زمین شدم دویدم هر چند که موقعیتی به دست نیاوردم. در بازی‌های بعدی تلاش می‌کنم دقایق بیشتری در میدان قرار بگیریم و بتوانم به پرسپولیس کمک کنم. پیروزی شیرینی بود از بازی برابر سایپا جرقه موفقیت را زدیم. در این مسابقه خدا را شکر توانستیم سه امتیاز را بگیریم نباید در باد این برد بخوابیم و باید به دیدار برابر مس کرمان فکر کنیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)