دروازه‌بان نفت تهران در آستانه پیوستن به سرخپوشان
مرجع خبری پرسپولیس : دروازه‌بان فصل گذشته نفت تهران گفت: همیشه گفته‌ام من یک پرسپولیسی‌ام و این تیم را دوست دارم.


دروازه بان فصل گذشته نفت تهران با پیشنهاد پرسپولیس برای حضور در این تیم روبرو شده است.

 

حسین آشنا با تایید این خبر گفت: از پرسپولیس پیشنهاد دریافت کرده ام و صحبت های اولیه را نیز انجام داده ایم. روند مذاکرات نیز خوب بوده و فکر کنم امشب همه چیز مشخص شود. قرار است صحبت های دیگری نیز انجام بدهیم تا در صوت رسیدن به توافق به این تیم بروم.

 

وی ادامه داد:

 

همیشه گفته ام من یک پرسپولیسی ام و این تیم را دوست دارم. اگر به این تیم آمدم، سعی می کنم بهترین بازی هایم را انجام بدهم و آرزو می کنم سرخپوشان همیشه موفق باشند. از کودکی طرفدار این تیم بودم و همیشه برای موفقیت پرسپولیس دعا می کنم.

 

آشنا درباره این که در صورت حضور در پرسپولیس باید با علیرضا حقیقی رقابت کند، نیز گفت: من مشکل خاصی با کسی ندارم و هر بازیکنی که بهتر باشد، درون دروازه قرار می گیرد. رقابت با حقیقی برایم شیرین خواهد بود. البته باید حضورم در پرسپولیس قطعی شود، آن وقت می توان بیشتر در این باره صحبت کرد.

 

دروازه بان سال گذشته نفت درباره رعایت سقف قرارداد بازیکنان اظهار داشت: موضوع سقف قرارداد را قبول ندارم چراکه این مساله از سوی بازیکنان و باشگاه ها رعایت نمی شود. این قانون چندان جالب نیست و هربازیکنی که بهتر باشد، باید درآمد بهتری هم داشته باشد.

 

آشنا در پایان گفت: از چند تیم دیگر پیشنهاد دارم و می خواهم بهترین تصمیم را بگیرم.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)