من فقط به تهران آمدم و یک گفتگو معمولی با مسئولین پرسپولیس انجام داد و گرنه هنوز نه به بار و است ونه به دار. و هیچ چیز مشخص نیست

سایت گل؛ حسین ابراهیمی بازیکنی است که این روزها سر و صدای زیادی پیرامون او به گوش می‌رسد و اگر گوش‌هایمان را بیشتر تیز کنیم صحبت‌های زیادی در بازار نقل و انتقالات به خصوص جلسه او با پرسپولیسی‌ها شنیده می‌شود. با اودر همین باره مصاحبه‌ کردیم …

آقای ابراهیمی گفته می‌شود با پرسپولیس تمام کردی؟

نه آقا اینطوری نیست که می‌گوید. من فقط به تهران آمدم و یک گفتگو معمولی با مسئولین پرسپولیس انجام داد و گرنه هنوز نه به بار و است ونه به دار. و هیچ چیز مشخص نیست .وقتی سرمربی پرسپولیس هم هنوز مشخص نشده چطور می‌شود که با پرسپولیس تمام کرده باشم. بله حرف‌هایی بود و قرار رسمی هم داشتم اما در حد حرف و دیدار معمولی بود.

آیا از تیم‌های دیگر پیشنهاد دارید؟

راستش را بخواهید بله من از چند تیم خوب لیگ برتری پیشنهادهایی دارم. اما واقعیت این است که من اولویت اولم بازی کردن و خدمت کردن در تیم شهرم داماش می‌باشد. اما اگر قسمت نباشد اولویت من تیم پرهوادار است که پتانسیل قهرمانی در لیگ را داشته باشد.

می‌توانستی در لیست جدید تیم ملی باشی؟

به نظرم می‌توانستم جزو دعوت شده‌ها باشم اما این نظر مربی تیم ملی است. قطعاً آقای کی‌روش بهتر از من می‌داند که مرا دعوت کند یا نه اما امیدوارم در ‌آینده بتوانم به تیم ملی کشورم خدمت کنم و چه باشم و چه نباشم دوست دارم که تیم ملی به جام جهانی برود چرا که برای همه ما فوتبالیست‌ها و در کل فوتبال کشور خیلی مفید است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)