پرسپولیس نیوز :  حسین عبدی بلافاصله پس از انتخابش به عنوان عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس صحبت کرد.

حسین عبدی پیشکسوت،مربی سابق پرسپولیس و عضو جدید هیات مدیره این باشگاه بعد از شنیدن خبر انتصابش در این پست گفت: صحبت های جامع و کاملی در این مورد داشتیم و اتفاقی بود که در زمان بسیار کوتاهی صورت گرفت و من تا این لحظه خبر نداشتم که این حکم از سوی دکتر سجادی برای بنده صادر شده است. به هر حال من بسیار خوشحالم که باز هم می توانم در خدمت پرسپولیس باشم. من از جوانان افتخار پوشیدن پیراهن پرسپولیس را داشتم و سال های سال با این پیراهن برای دفاع از اعتبار نام آن جنگیدم.

عبدی در ادامه گفت: در حال حاضر هیچ چیز مشخص نیست تا نخستین جلسه هیات مدیره و دکتر سجادی برگزار شود و ببینیم برنامه و خواسته های وزارت از هیات مدیره چیست. مطمئنم امسال با صحبت هایی که صورت گرفت و دغدغه بالایی که دکتر سجادی داشت، می توان سال خوبی را برای پرسپولیس تصور کرد.

عضو جدید هیات مدیره پرسپولیس در مورد کادر فنی گفت: صحبت کردن در این مورد زود و چندان منطقی به نظر نمی رسد چرا که ابتدا باید جلسه برگزار شود و خواسته اعضا مشخص شود. پس کسی دنبال تغییر در کادر فنی نیست. ما باید از فرصت باقی مانده بهترین استفاده را بکنیم.

عبدی در پایان گفت: من برای خدمت آمده ام.به هواداران قول می دهم که تمام هم و غم خود را برای اوج گیری دوباره پرسپولیس به کار ببریم و بتوانیم در این زمان باقی مانده با توجه به نیاز کادر فنی یارگیری مناسب و منطقی داشته باشیم.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)