مرجع خبری پرسپولیس : به هيچ وجه منكر توانايي‌هاي كريمي نمي‌شوم اما مذاكره و طرح اين چنين مباحثي براي بازيكني كه با يك تيم ديگر قرارداد دارد، حرفه‌اي نيست.
مربي تيم فوتبال پرسپوليس تهران گفت: با اشتهای زيادي راهي اهواز شده‌ايم و قطعا پيروز بازي خواهيم بود.
حسين عبدي دافزود: بعد از پيروزي موفقيت‌آميز مقابل مقاومت بازيكنان ما به خودباوري كامل براي پيروزي در هر ميداني رسيده‌اند و مطمئن باشيد در بازي فردا فقط به پيروزي فكر مي‌كنيم.
وي در رابطه با شرايط تمريني اين تيم گفت: متاسفانه بازي‌هاي ليگ اين روزها بسيار فشرده دنبال مي‌شود و زمان كافي براي ريكاوري و تمرينات مناسب نداريم اما نبايد فراموش كرد كه اين شرايط براي هر تيم‌هاي ليگ يكسان است.
عبدي بازگشت كاشاني وتلاش كادر فني و بازيكنان را عامل برد پر گل تيمش مقابل مقاومت عنوان كرد و گفت: به هر شكل همه شرايط مكمل يكديگرند و اميدوارم اين روندي كه به تازگي براي ما شروع شده تداوم كافي را داشته باشد.
مربی پرسپولیس با اشاره به شرايط اين بازي خاطر نشان كرد: به هر حال تيم ما بعد از برد مقابل مقاومت در شرايط خوبي قرار گرفته و فكر مي‌كنم كه اگر بتوانيم گل اول را در اين ديدار بزنيم در نهايت با گل‌هاي زياد پيروز اين ميدان خواهيم بود. اما تيم فولاد هم به تازگي مجيد جلالي را به خدمت گرفته و قطعا با انديشه برد به مصاف ما خواهد آمد.
وي طرح شايعات بازگشت علي كريمي به پرسپوليس را غيرحرفه‌اي دانست و گفت: به هيچ وجه منكر توانايي‌هاي كريمي نمي‌شوم اما مذاكره و طرح اين چنين مباحثي براي بازيكني كه با يك تيم ديگر قرارداد دارد حرفه‌اي نيست.
مربي پرسپوليس افزود‌: به هر حال كريمي عضو خانواده پرسپوليس است واميدوارم دوباره بازگردد اما نبايد فراموش كرد كه همانقدر كه ما دوست داريم وي را برگردانيم مسئولان و كادر فني استيل آذين هم نمي‌خواهند وي را از دست بدهند.
وي همچنين در خصوص شايعات جدايي خليلي از جمع سرخپوشان گفت: خليلي حرفه‌اي تر از آن است كه با اين چنين اوضاعي بخواهند ساز جدايي بزند. مطمئن باشيد كه خليلي به جاي جدايي تلاشش رابراي حضور در تركيب پرسپوليس بيشتر خواهد كرد.
 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)