تیم خوبی بسته شده، امیدوارم کریمی و معامازاده هم تمدید کنند

مرجع خبری پرسپولیس : مربی تیم پرسپولیس گفت: هدف باشگاه را مردم مشخص می کنند و طبیعی است که از ما انتظار قهرمانی دارند.
   
حسین عبدی در خصوص  وضعیت پرسپولیس گفت: ما نسبت به دیگر تیم ها عقب هستیم . تنها 20 روز فرصت داریم تا با یک برنامه ریزی صحیح خود را از دیگر تیم ها حتی جلو بیاندازیم. ما یک برنامه ریزی خوب برای پرسپولیس انجام داده ایم که ظرف روزهای آینده با تکمیل شدن تیم به اجرا می گذاریم. اگر به درستی بتوانیم آن ها را عملی کنیم حتی بهتر از تیم های دیگر آماده، خواهیم شد.

مربی تیم پرسپولیس به شرایط خاص این تیم اشاره و تصریح کرد: باید طوری تمرینات طراحی شود که بدن ها آمادگی نسبی خود را داشته و نه خسته و نه کم بیاورند.

عبدی گفت: تیم ما خیلی خوب بسته شده است. ما اگر بتوانیم هافبک دفاعی و دروازه بان مورد نظری که می خواهیم را جذب کنیم، مشکلی نخواهیم داشت البته فیلم یکی از برزیلی ها که می تواند در پست هافبک دفاعی بازی کند را دیده ام و به درد ما می خورد. امیدوارم کیفیتی که در فیلم او دیده می شود را در زمین داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: همه دیدند که سال گذشته با آن همه بازیکن تیم پنجم شد. ما نباید خود را گول بزنیم. از هواداران که رکن اصلی نتیجه گیری تیم هستند، می خواهم که کمک کنند تا این تیم را نسبت به گذشته بهتر کنیم.

مربی پرسپولیس در مورد اهداف این تیم در لیگ نهم افزود: هدف گذاری باشگاه پرسپولیس و استقلال را مربیان نمی کنند بلکه این هواداران هستند که از این دو تیم انتظار قهرمانی دارند. طبیعی است که ما هم در تلاشیم تا انتظارات را برآورده کنیم. امیدوارم این مسئولیت سنگینی که برعهده ما گذاشته شده را به نحو احسن انجام داده و شرمنده مردم نشویم.

وی شایعه سرمربیگری خود در این تیم را تکذیب و تاکید کرد: شخص در پرسپولیس مهم نیست بلکه این نتایج و موفقیت است که از جایگاه بالایی برخوردار است. تیم پرسپولیس یا هر تیم دیگر با امکانات و بازیکنان و مربی یک باشگاه نمی شوند بلکه عملکرد مدیریت قوی که پشت سر آن است، مهم خواهد بود.

مربی پرسپولیس ادامه داد: هر مربی وقتی در کلاس های بین المللی شرکت می کند و مدرک می گیرد این معنی را دارد که به او اجازه داده اند مربیگری کند پس من نیز با توجه به تجربیاتم توان اداره تیم بزرگی چون پرسپولیس را دارم اما سرمربی این تیم نخواهم بود.
 

عبدی گفت: در هرسیستمی باید مدیران مسئول پست افراد را مشخص کنند. آن ها توانایی هایی در من دیده اند که انتخابم کردند. سعی می کنم با توجه به تجربیاتم به اعتماد آنان پاسخ مثبت داده و موفق عمل کنم.

وی افزود: با کاپیتانی از این تیم رفتم و با مربیگری برگشتم. بازگشت به تیمی که سال ها جوانی ام را در آن گذاشتم و با غم ها و شادی های آن شریک بودم حسی است که نمی توانم آن را با زبان بیان کرد.

مربی پرسپولیس گفت: امیدوارم هرچه زودتر کریمی و معمارزاده نیز با باشگاه توافق کرده و تیم کامل شود. ما می توانیم با کمک هم تیمی قدرتمند روانه لیگ نهم کنیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)