تیاگو و خلیلی مصدوم اند/هوار آماده بازی است
مرجع خبری پرسپولیس : مربي تيم فوتبال پرسپوليس،گفت: برخلاف اعتقاد بعضي از افراد، پرسپوليس در شرايط بحراني قرار ندارد.

حسين عبدي روز شنبه درگفت و گویی درخصوص ديدار فردای اين تيم مقابل راه آهن در هفته هفتم ليگ برتر، خاطرنشان ساخت: بازي بسيار سختي در مقابل راه آهن در پيش رو داريم زيرا آنها نيز در اين ديدار فقط به فكر كسب سه امتياز هستند. شرايط تيم ما بحراني نيست و با آمادگي كامل به مصاف راه آهن خواهيم رفت.

وي افزود: خوشبختانه بازيكنان در شرايط بسيار خوبي قرار دارند و اميدوارم بتوانيم با توجه به آمادگي آنها، راه آهن را از پيش رو برداريم. پس از تساوي خانگي مقابل شاهين بوشهر بازيكنان ما از لحاظ روحي افت شديدي كردند كه تمام تلاش خود را انجام داديم تا بازيكنان را به شرايط مساعد بازگردانيم.

عبدي تصريح كرد: هواداران هميشه از پرسپوليس برد مي‌خواهند و مطمئن باشيد بازيكنان ما نيز تمام تلاش خود را براي موفقيت تيم انجام مي‌دهند.

وي اظهار كرد: بازيكنان نيز بايد تمام انتظارات هواداران را برآورده كنند و در غير اين صورت به آنها حق مي‌دهيم ناراضي باشند.

مربي تيم فوتبال پرسپوليس درخصوص مصدومان اين تيم خاطرنشان ساخت:

تياگو، منصوري و خليلي مصدومان تيم ما هستند كه به ديدار راه آهن نمي‌رسند.

وي درخصوص احتمال تغيير در تركيب پرسپوليس گفت: اين موضوع بر عهده سرمربي است و اگر او صلاح بداند اين كار را خواهد كرد.

عبدي با اشاره به وضعيت هوار ملا محمد تصريح كرد: اين بازيكن شرايط حضور در ميدان را دارد و اگر سرمربي تيم تشخيص بدهد از او سود خواهيم برد.

مربي تيم فوتبال پرسپوليس درخصوص گلايه كرانچار از بازيكنان جذب شده در اول فصل در جلسه كميته فني، گفت: از اين موضوع بي‌خبرم و درخصوص آن اظهار نظر نمي‌كنم

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)