دادکان قول داد به پرسپولیس کمک کند

مرجع خبری پرسپولیس : این روزها در زیرزمین یک چاپخانه جمع و جور که در نوع خود تک است ، اتفاقات بزرگی در شرف وقوع است.

مکانی که گاه همپای فدراسیون فوتبال محل رفت و آمد چهره های سرشناس فوتبال است. حسین محمدی که روزگاری عضو هیات مدیره پرسپولیس بود و دنبال جور کردن دخل و خرج این تیم بود امروز دوره افتاده است تا به تعبیر خودش هویت پرسپولیس را جستجو کند. او چهارشنبه گذشته میزبان پروین و هدایتی بود و ارتباط نزدیک او با دایی نیز برای همه روشن است. سراغ او رفتیم تا ببینیم موضوع از چه قرار است.

* این روزها مرکز اخبار شده اید ، چه در سر دارید؟
من نه ، بحث اصلی پرسپولیس است . ما به دنبال هویت گمشده پرسپولیس می گردیم. آیا پرسپولیسی که بهترین فاع و حمله را داشت ، آقای گل معرفی می کرد ، ستاره هایش بی شمار بودند و چند هفته قبل از پایان لیگ قهرمان می شد این بود؟ هر وقت دلشان بخواهد به این تیم می رسند و هر وقت نخواهند رهایش می کنند… تکلیف این مردم چیست؟ بزرگان این تیم کجا هستند. پروین و عابدزاده رفتند. حالا هم نوبت علی دایی شده است. یک بوقچی می تواند بیاید به صورت اسطوره باشگاه و فوتبال ایران مشت بزند. آیا یک حادثه بود؟چه کسی باید به این مسائل نظارت کند. در راس سازمان چه کسی پیگیر است؟ آیا اصلا حواسشان هست؟

 

* می گویند  شما به دنبال تشکیل ائتلاف علیه حبیب کاشانی هستید؟

اصلا این طور نیست. ما توطئه نکرده ایم. می خواهیم جلوی توطئه علیه پرسپولیس را بگیریم. می خواهیم پرسپولیس خانوادگی نشود بلکه یک خانواده باشد. من سال قبل به علی دایی گفته بود ، شرایط مهیا نیست ، به پرسپولیس نرو! حالا می خواهیم شرایطی فراهم شود که پرسپولیس ، توسط پرسپولیسی ها اداره شود. تکلیف را روشن کنند که می خواهند پرسپولیس زمین بخورد یا از سپاهان حمایت کنند. اشکالی ندارد ده تیم قوی مثل سپاهان باشد، ولی نه اینکه پرسپولیس از بین برود.

می گویند بازیکنان دایی جذب شدند. او بنز خواست فراهم نشد ، قناعت کرد. گفتند علی پروین تشکیلاتی نیست و باید برود ، به نظر شما الان پرسپولیس تشکیلاتی اداره می شود؟ به این بازی آخر کار نداشته باشید ، تماشاگر پرسپولیس کجاست؟ بازی های پرسپولیس اندازه تمرینات زمان ما تماشاگر ندارد . بروند ببینند جوانی که به ورزشگاه نمی آید کجا می رود. دنیا کلی خرج می کند یک چنین سرگرمی سالمی درست کند. ما دستی دستی آنرا از جوانهایمان می گیریم ، پرسپولیس به تنهایی می تواند جلوی کلی مشکلات اجتماعی را بگیرد . چرا این جوان ها را دلسرد می کنیم که سراغ چیزهای دیگر بروند. چون کار خیر است به کسی نیاز ندارم. از سن من گذشته برای خودم دنبال چیزی باشم. من به وقتش پول و چاپخانه و عمرم را گذاشتم ولی پای آبرویم وسط آمد دیگر رفتم، الان می خواهم پرسپولیس باشد ، سربلند هم باشد.

* با هدایتی که نتیجه مدیریت او را در استیل آذین و پرسپولیس دیدیم؟
هدایتی هم مثل خیلی های دیگر وقتی آمد وارد به این کار نبود. راه و چاه را نمی دانست ولی برای کمک به ورزش آمده است. فکر میکنم حالا می تواند درست تر عمل کند.

* برنامه بعدی شما چیست؟
دو روز قبل با محمد دادکان صحبت می کردم. نقطه نظرات جالبی داشت . او پخته مدیریت فوتبال است. چرا از امثال او در پرسپولیس نباید داشته باشیم. او قوا داد که کمک کند.

* مطمئن هستید ، او صراحتا گفته است که با شرایط فعلی به عرصه فوتبال برنمی گردد؟
اشتباه نکنید ، کمک کردن با مسئولیت قبول کردن فرق می کند. الان پای فوتبال ، پرسپولیس و میلیوناه نفر مردم در میان است. هرکس هر کمکی می تواند نباید دریغ کند. محمد دادکان قول داد در این مسیر از هیچ کمکی دریغ نکند.

* فکر می کنید به چه نتیجه ای برسید؟
برزیل یک پله دارد که روی آن مانور می کند ، فرانسه با میشل پلاتینی آقایی می کند ، آرژانتین یک مارادونا دارد که از نظر اخلاقی قابل تحمل نیست ، ولی آنرا حفظ می کنند . ما با امثال پروین و دایی چه کرده ایم؟ باید این بزرگان را حفظ کنیم ،تا بزرگی را به فوتبال خودمان و پرسپولیس برگردانیم ، حالا اگر بعضی احساس خطر می کنند ، مشکل از جای دیگر است.

 

* شما روزی علی پروین و علی دایی را آشتی دادید که کسی فکرش را نمی کرد ، گویا برای عابدزاده و دایی هم نقشه دارید؟
درست است ولی باید صبور بود. مطمئن باشید اینکار را می کنم. آنها از نام آوران فوتبال ما هستند. البته از همین حالا که گفتم ، بعضی دنبال این می افتند که این کار نشود چون احساس خطر می کنند . از بودن دادکان ، پروین ، دایی عابدزاده در کنار پرسپولیس نگران می شوند. به کوری چشم آن بعضی ها این کار را می کنیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)