پرسپولیس نیوز : برخی اخبار حکایت از آن دارد که مدیرعامل شرکت بهنام پیشرو کیش طی روزهای گذشته به صورت ناشناس در درفشی فر حضور پیدا کرد.

 بر اساس اعلام برخی منابع، طی روزهای گذشته نادر گل رخسار مدیرعامل شرکت بهنام پیشرو کیش به صورت ناشناس در مجموعه درفشی فر حضور یافته است، خبری که مسوولان باشگاه آن را تکذیب می کنند.

شرکت بهنام پیشرو کیش اسپانسر فصل گذشته سرخپوشان است که در حال حاضر دعوای حقوقی آن ها در دادگاه علیه پرسپولیس جریان دارد و بازداشت شدن حمیدرضا سیاسی مدیرعامل فصل گذشته سرخپوشان نیز از پیامدهای این شکایت بود.

خبرها حکایت از آن دارد که مدیرعامل این شرکت طی روزهای گذشته به اتفاق یکی از همراهانش که به جهت مطالبات مراجعات بسیاری به باشگاه دارد، به صورت ناشناس در درفشی فر حضور پیدا کرده است. در باره دلیل این حضور گفته می شود گل رخسار شرایط ایجاد یک هتل در مجموعه درفشی فر را به صورت ضمنی بررسی کرد. در این ارتباط مسوولان مجموعه و باشگاه مدعی هستند که چنین اتفاقی روی نداده است و فرد مذکور به هیچ وجه مدیرعامل شرکت بهنام پیشرو نبود.

در همین ارتباط افراد مطلع مطرح می کنند با توجه به این که گل رخسار از دریافت حکم دادگاه به نفع شرکت خود مطمئن است و این اطمینان هم وجود دارد که پرسپولیس توانایی پرداخت غرامت را نخواهد داشت، انجام همکاری های مشترک در سطوح مختلف می تواند راهکاری مناسب برای دو طرف باشد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)