اعضای هیات مدیره باشگاه متشکل از سید مجید صدری، جعفر سمیعی، غلامعلی محمدعلیپور و محمد فیاض امروز، پنج‌شنبه، پیش از شروع تمرین سرخپوشان ایران در ورزشگاه شهید کاظمی حضور پیدا کردند.

به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، آن‌ها ابتدا جلسه‌ای با یحیی‌ گل‌محمدی داشتند تا درباره مسایل مرتبط با تیم و اقدام‌هایی که باید انجام شود، تبادل نظر شود. پس از این نشست، اعضاء به اتفاق سرمربی در زمین چمن حضور پیدا کردند و جلسه معارفه کوتاهی برگزار شد. در جریان این دیدار، مدیرعامل ابتدا از خاطراتی که مهردادمیناوند در فوتبال ایران ساخت، یادی کرد و سپس از بازیکنان به خاطر زحمات‌‌شان تشکر و پس از آن معارفه اعضای تیم و رییس هیات‌مدیره انجام شد.

سید مجید صدری نیز در صحبتی کوتاه گفت: در ابتدا باید برای مهرداد میناوند از درگاه ایزد، طلب مغفرت کنیم. من هم از این که در پرسپولیس حضور پیدا کرده‌ام و می‌توانم به شما و هواداران میلیونی آن خدمت کنم، بسیار خوشحال هستم. به امید و یاری خدا در کنار هم سعی خواهیم کرد، همه مشکلات را یکی یکی، از پیش روی پرسپولیس برداریم. شما در زمین بجنگید و ما هم خارج از زمین پشت تیم هستیم و هر آن چه لازم و در توان باشد برای موفقیت پرسپولیس انجام می‌دهیم.

در پایان‌جلسه کوتاه در محل تمرین، بار دیگر اعضای تیم و باشگاه برای شاد روح مهرداد میناوند فاتحه‌ای قرائت کردند. سپس اعضای تیم مدیریت راهی بهشت‌زهرا شدند تا در مراسم تشییع پیکر پیشکسوت فوتبال ایران شرکت کنند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)