مرجع خبری پرسپولیس : آخرين تمرين تيم فوتبال پرسپوليس تهران قبل از سفر به خوزستان صبح امروز  از ساعتپشت درهاي بسته برگزار شد.

 

در اين تمرين بازيكنان پرسپوليس پس از دويدن و كارهاي كششي، ‌به كار با توپ، پاس كاري در حال حركت در عرض زمين،‌ زدن ضربات كاشته و پنالتي پرداختند.

* در تمرين امروز كريم باقري همراه با فرزندش حضور پيدا كرد. نكته جالب اين بود كه او با ماشين علي دايي به تمرين آمد. وي ابتدا در رختكن جلسه‌اي با دايي داشت و سپس برخورد خيلي گرمي با بازيكنان داشت. بازيكنان نيز شعار “آقا كريم با تعصب ” را سر دادند.

 

وي ابتدا در جلسه‌اي با علي دايي شركت كرد. پس از روبوسي همبازي هاي سابق تيم ملي در آغوش همديگر قرار گرفتند، كه همين رفتار دوستانه باقري و دايي باعث خوشحالي حاضرين در جلسه تمريني شد.

سپس باقري كليه بازيكنان پرسپوليس را در آغوش گرفت و با آنها دقايقي به گفت و گو پرداخت. بازيكنان نيز از كاپيتان سابق سرخ‌پوشان به گرمي استقبال كرده و به وي خوش ‌آمد گفتند.

گفته مي‌شود كريم باقري براي آشتي دادن كاشاني و دايي و روحيه دادن به بازيكنان براي بازي حساس فردا مقابل فولاد در تمرين امروز حضور پيدا كرده است.

 

* حدود 50 هوادار در تمرين امروز حضور داشتند اما با درخواست دايي پشت درهاي بسته ماندند.

 

* كريم باقري پس از گذشته چند جلسه تمرين كنار علي دايي نشست و نظاره‌گر تمرين شد. خنده‌ها و شادابي دايي در تمرين امروز بسيار جالب توجه بود.

* محمد پروين، جلال اكبري و غلامرضا رضايي غايب بودند.

* يحيوي تمرينات ويژه‌اي را با دروازه‌بانان داشت.

* حسين بادامكي و محمد نوري بدون مشكل در تمرينات گروهي حضور پيدا كردند.

* تيم فوتبال پرسپوليس تهران ساعت 14:30 امروز راهي اهواز خواهد شد.

* محمود خوردبين دقايقي با دايي به گفت‌وگو پرداخت.

* تعدادي از هواداران در مقابل درب ورودي از دايي خواستند هر طوري شده پرسپوليس به فينال راه پيدا كند و در فينال جام حذفي استقلال را شكست دهد.

پرسپولیس در شرایطی ظهر امروز چهارشنبه آخرین تمرینش برای دیدار با فولاد خوزستان را برگزار کرد که مسئولان باشگاه پرسپولیس بین خبرنگارانی که برای پوشش خبری این تمرین در ورزشگاه درفشی فر حضور پیدا کرده بودند تبعیض قائل شدند.

در حالی که حراست ورزشگاه از علی دایی به عنوان شخص دستور دهنده برای جلوگیری از ورود خبرنگاران نام می برد و البته محمود خوردبین نیز حرف او را تایید می کرد، اما زمانی که خبرنگار روزنامه پرسپولیس که دایی به شدت از عملکرد آنها انتقاد کرده به داخل ورزشگاه رفته بود، باید این احتمال را داد که از سوی سایر مسئولان این تبعیض لحاظ شده است.

به هر حال در این تمرین برخی خبرنگاران که از روزنامه نزدیک به باشگاه پرسپولیس بودند در محل تمرین حضور داشتند اما سایر خبرنگاران پشت میله های آهنین ورزشگاه درفشی فر ماندند و کسی هم پاسخگوی آنها نبود. این اتفاق در شرایطی رخ داده که از سوی باشگاه پرسپولیس هیچ اطلاع رسانی مبنی بر بسته بودن آخرین تمرین صورت نگرفته بود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)