پرسپولیس نیوز : برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس یکشنبه صبح به ایران بازخواهد گشت و حضور او در مسابقه پرسپولیس برابر استقلال خوزستان در هاله ای از ابهام قرار دارد.

به گزارش پرسپولیس نیوز؛ سرمربی جدید تیم فوتبال پرسپولیس که پس از تماشای بازی با النصر برای رسیدگی به امور شخصی خود به کشورش بازگشت پس از ورود به ایران و تصمیم خودش مشخص می شود که در بازی استقلال خوزستان حضور خواهد داشت یا خیر.

برانکو از ابتدا قرار نبود یک روز پس از امضای قراردادش در ترکیه و برای بازی با النصر به ایران بیاید و در حالی که قرار بود یکشنبه وارد ایران شود با اصرار نژادفلاح مواجه شده و قائم مقام باشگاه پرسپولیس در استانبول به وی تاکید کرد باید در بازی النصر در ورزشگاه آزادی حاضر شود.

دلیل اصرار نژادفلاح به حضور برانکو در این مسابقه اول اثرات روحی و روانی به جا گذاشته و به پایان رساندن حاشیه های تغییرات کادرفنی بوده و دیگر این که اثر شوک به بازیکنان پرسپولیس با حضور برانکو روی سکو و رختکن بیشتر شده و با توجه به اینکه برانکو فصل بعد هدایت پرسپولیس را به عهده خواهد داشت بازیکنان تلاش بیشتری برای نشان دادن توان خود به سرمربی تیم داشته باشند.

خبر دیگر این که قرارداد پانادیچ ، تای هومیر و کریم باقری دستیاران برانکو که قرار بود پنجشنبه امضا شود به دلیل اهمیت تمرین پنجشنبه به روز شنبه موکول شد. شنبه قرارداد مربیان پرسپولیس با حضور نژادفلاح امضا خواهد شد و پس از آن سه مربی جدید با حضور در هیات فوتبال قرارداد خود را ثبت خواهند که مدت آن مانند قرارداد سرمربی پرسپولیس یک فصل و دو ماه خواهد بود.

همچنین یک خبرنگار کروات نیز همراه با برانکو و دستیارانش به ایران آمده است. این خبرنگار که در زمان مربی گری بلاژویچ و برانکو در تیم ملی در چند مقطع به ایران سفر کرده بود خبرنگار با سابقه و مسنی است که در معتبر ترین رسانه کرواسی فعالیت می کند و نامش برانکو استیپکوویچ است.

برای این خبرنگار کروات حضور پر تعداد هواداران در ورزشگاه جالب توجه بوده و در گفتگو با مسئولان روابط عمومی باشگاه پرسپولیس به دنبال این بود مطلع شود رکورد حضور تماشاگر در لیگ قهرمانان آسیا چه تعداد است و آیا با حضور این 100 هزار تماشاگر رکورد تماشاگران شکسته شده یا نه.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)