پرسپولیس نیوز :  تعداد قابل توجهی از هواداران دو تیم استقلال و پرسپولیس مقابل در ورودی ورزشگاه آزادی از شب قبل از برگزاری شهرآورد حاضر شده اند.

در حالی که ساعات زیادی تا آغاز دیدار تیم های استقلال و پرسپولیس در قالب داربی 82 باقی مانده است، چیزی بیش از دو هزار هوادار در روبه روی ورزشگاه آزادی و مقابل در غربی حضور دارند و با صدا درآوردن بوق اتومبیل های خود و شعار دادن از تیم های خود حمایت می کنند.

حضور آنها در کنار یکدیگر و کری خوانی آنها از نکات جالبی بود و همه این ها در حالی رخ می دهد که پیشتر مهدی تاج رئیس سازمان لیگ فوتبال ایران اعلام کرده بود برای این داربی نباید تجمعات هواداری از شب قبل از بازی ایجاد شود.

ماموران انتظامی نسبتا زیادی درحال حاضر در مقابل ورودی ورزشگاه آزادی، هتل المپیک که محل اسکان تیم پرسپولیس است و البته آکادمی ملی که محل اسکان استقلالی ها است، حضور دارند.

مسئولان سازمان لیگ امشب از هواداران پرسپولیس و استقلال مقابل ورزشگاه آزادی با غذای گرم پذیرایی کردند.

امشب شماری ازهواداران دو تیم برای حضور زودهنگام در ورزشگاه آزادی از امشب مقابل ورزشگاه آزادی مستقر شده اند و مسئولان شهرداری منطقه 22 نیز در پذیرایی و اسکان هواداران سازمان لیگ را همراهی کردند. تصاویری از هواداران در زیر مشاهده می کنید:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)