رئیس ستاد مبارزه با کرونا در ورزش درباره حضور تماشاگران در ورزشگاه توضیحاتی داد.

دکتر نوروزی، رئیس ستاد مبارزه با کرونا در ورزش گفت: طبق صحبت با وزارت بهداشت قرار بود از ابتدای آذر این اتفاق بیفتد و شاهد حضور تماشاگران در ورزشگاه با رعایت پروتکل های بهداشتی و دریافت دو دوز واکسن توسط افراد باشیم.

وی ادامه داد: به ما اعلام کردند منتظر باشیم سامانه هوشمند آماده شود تا این امر انجام شود. در جلسه ای که هفته قبل با وزارت بهداشت داشتیم اعلام کردند آماده هستیم.

وی افزود: اما اخیرا در صحبتی که با وزارت کشور داشتیم اعلام کردند که وزارت ورزش باید یک سامانه یک جا برای بلیط فروشی و ورود تماشاگران طراحی و به سامانه امید وزارت کشور متصل کند. در نتیجه از امروز حداقل یک ماه تولید این سامانه زمان می برد.

وی در ادامه افزود: درباره فوتبال تنها سه تیم توانایی اتصال به این سامانه و بلیط فروشی الکترونیکی را دارند و بقیه تیم های لیگ برتر ۱۳ تیم هستند که توانایی این مسئله را ندارند.

نوروزی در واکنش به این که با این وضع یک سال دیگر هم ورود تماشاگران مهیا نمی شود گفت: ما خودمان پیگیر این مساله بودیم و پروتکل ها را تهیه کردیم و تصمیم گیری در اختیار ما نیست و فقط می توانیم پیگیری کنیم که هر چه زودتر انجام شود. تنها مشکلی که وجود دارد همین سامانه الکترونیک است که باید یکپارچه شود و دغدغه مسئولان وزارت کشور این است که پراکندگی سامانه باعث سواستفاده از اطلاعات موجود در آن نشود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)