پرسپولیس نیوز : تیم فوتبال پرسپولیس در دومین دیدار تدارکاتی خود به مصاف سپیدرود رشت در عباس‌آباد رفت.

تیم فوتبال پرسپولیس در اردوی 10 روزه خود امروز از ساعت 17 و 30 دقیقه در ورزشگاه عباس‌آباد که 40 کیلومتر از رامسر فاصله دارد به مصاف سپیدرود رشت رفت.

این دیدار در شرایطی و در استادیومی برگزار شد که 3 هزار هوادار که در آن زن، بچه و مرد دیده می‌شد حضور داشتند. استادیومی که در آن بازی در حال جریان است تنها دو ردیف سکو دارد و دور تا دور زمین هواداران به صورت خانوادگی ایستاده‌اند و این بازی را از نزدیک تماشا می‌کنند. البته نیروی انتظامی نیز برای حفظ نظم در ورزشگاه مستقر است.

*بنرهای مختلفی از طرف فرماندار و مسئولان مختلف عباس‌آباد برای پرسپولیسی‌ها نصب شده است که بیشتر آنها خوش‌آمدگویی به علی دایی که در حال حاضر در کازان به سر می‌برد، است. البته یک پلاکارد نیز که روی آن نوشته شده «مالکی یادت باشد رویانیان باید باشد» به قسمتی از ورزشگاه نصب شده و هواداران با دست و شادی کنار این پلاکارد خواستار ماندن رویانیان در این تیم هستند.

*پرسپولیسی‌ها وقتی که وارد عباس‌آباد شدند با دو موتور پلیس به دلیل ازدحام شدید تا ورزشگاه اسکورت شدند.

اطراف این ورزشگاه هم ساختمان‌هایی وجود دارد که برخی‌ها با گذاشتن میز و صندلی در تراس خانه این بازی را تماشا می‌کنند. البته برخی‌ها هم بر روی ساختمان‌های نیمه تمام پرچم‌های پرسپولیس را نصب کرده‌اند و به تشویق تیم خود از روی ساختمان می‌پردازند.

*ترکیب پرسپولیس در نیمه اول

عابدزاده، ماهینی، کفشگری، نوروزی، شاکری، عالیشاه، غریبی، سیدصالحی، قاسمی، نوری و نورمحمدی.

*حدود 30 نونهال نیز در کنار زمین حضور دارند و با کریم باقری به خوش و بش پرداختند. این نونهالان متعلق به مدرسه فوتبال عباس‌آباد هستند.

*عباس‌آباد بین تنکابن و ساری است و 30 کیلومتر تا رامسر فاصله دارد.

* علی دایی و محمد دایی نیز در بازی امروز تشویق شدند.

*در ابتدای بازی دو تیم با یکدیگر خوش و بش گرمی داشتند و پرسپولیسی‌ها یاد و خاطره سپیدرود سال‌های گذشته را زنده کردند.

*گرفتن عکس یادگاری و امضا از بازیکنان پرسپولیس نیز از نکات جالب این دیدار بود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)