مرجع خبری پرسپولیس : کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال سه روز پیش خبر از محرومیت قاسم دهنوی در بازی برابر پرسپولیس داده بود اما این بازیکن در بازی هفته دهم برابر پرسپولیس به میدان رفت.

 

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال محسن بیاتی‌نیا و قاسم دهنوی را بیستم مهرماه یک جلسه از همراهی تیم فوتبال مس کرمان محروم کرد.

خبر اعلامی کمیته انضباطی به این شرح است :

 

«براساس اعلام کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال محسن بیاتی نیا به دلیل گزارش داور بازی مس کرمان – سپاهان اصفهان مبنی بر توهین به داور و دخالت در امور مسابقه به یک جلسه محرومیت از همراهی تیمش محکوم شد. براین اساس بیاتی‌نیا که در بازی یادشده با کارت قرمز داور از زمین اخراج شده بود، علاوه بر محرومیت از حضور در دیدار مقابل پرسپولیس در بازی هفته یازدهم نیز اجازه همراهی تیمش را نخواهد داشت.

قاسم دهنوی نیز به دلیل انجام حرکت غیرورزشی (کشیدن موی سیدمهدی سیدصالحی) یک جلسه از همراهی تیم فوتبال مس کرمان محروم شد و نمی تواند در دیدار مقابل پرسپولیس تهران برای تیمش بازی کند. تیم فوتبال مس کرمان در چارچوب هفته دهم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور روز شنبه هفته پیش رو در ورزشگاه شهید باهنر کرمان میزبان تیم پرسپولیس خواهد بود. »

 

به این ترتیب در صورتی که باشگاه مس به حکم محرومیت دهنوی اعتراض نکرده باشد حضور این بازیکن برابر پرسپولیس غیرقانونی بوده است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)