پرسپولیس نیوز : رئیس و عضو هیأت مدیره، سرپرست باشگاه و پیشکسوت پرسپولیس ظهر امروز در ورزشگاه درفشی‌فر در ضیافت ناهار با کادر فنی و بازیکنان دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، حمیدرضا سیاسی (رئیس هیأت مدیره)، دکتر محمدرضا زادمهر (عضو هیأت مدیره)، بهروز منتقمی (سرپرست باشگاه)، حسین کلانی (پیشکسوت)، مطلب ایمان‌زاده (امور مالی) و مجتبی جانعلی (مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل) باشگاه ظهر امروز در ورزشگاه درفشی‌فر حضور یافتند.

مسوولان ورزشگاه درفشی‌فر امروز در ضیافتی به صرف ناهار میزبان مدیران و مسوولان باشگاه، کادر فنی، بازیکنان و اعضای تیم بودند.

جلسه تقدیر و تشکر مدیران باشگاه از کادر فنی و بازیکنان پس از صرف ناهار در سالن کنفرانس ورزشگاه درفشی‌فر برگزار شد و طی آن حمیدرضا سیاسی از زحمات و تلاش بی‌وقفه کادر فنی و بازیکنان در سه بازی اخیر و تمرینات فشرده سرخپوشان، تقدیر و تشکر کرد.

پس از صحبت‌های رئیس هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس، حمید درخشان و حسین کلانی نیز دقایقی به صحبت پرداخته و برای پیشرفت و پیشبرد اهداف باشگاه و تیم به نکاتی اشاره کردند.

گفتنی است؛ بازیکنان پس از این نشست، محل تمرین را ترک کردند تا ساعاتی دیگر برای برگزاری نوبت دوم تمرینات امروز در ورزشگاه حضور یابند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)