سرپرست باشگاه پرسپولیس در نخستین تمرین این تیم برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا شرکت کرد.

به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، مهدی رسول پناه، سرپرست باشگاه پرسپولیس پیش از شروع تمرین امروز سرخپوشان در ورزشگاه شهید کاظمی حضور یافت و در جلسه‌ای با بازیکنان شرکت کرد.

در جریان این جلسه، سرپرست باشگاه از تلاش‌های بازیکنان در فصلی که گذشت تشکر و همچنین بابت کسب چهارمین قهرمانی متوالی با ثبت رکوردهای متعدد از آنها تقدیر کرد.

رسول‌پناه همچنین به بازیکنان قول داد که مطالبات مالی عقب افتاده در اسرع وقت پرداخت خواهد شد و درباره شرایط سخت مالی باشگاه نیز با آنها صحبت کرد.

پس از آن نیز، رسول پناه با افشین پیروانی و یحیی گل‌محمدی در خصوص نقل و انتقالات، نشست کوتاهی را برگزار کردند.

اولین جلسه تمرینی تیم فوتبال پرسپولیس برای آماده‌سازی و حضور پرقدرت در رقابت‌های لیگ قهرمانان ۲۰۲۰ آسیا، بعدازظهر امروز دوشنبه دهم شهریور ماه در ورزشگاه شهید کاظمی آغاز شد.

تمرین امروز از ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه زیر نظر کلیه اعضای کادر شروع شد. بازیکنان ابتدا بدن‌های خود را گرم کردند و سپس به انجام پاسکاری‌های کوتاه پرداختند.

پاسکاری تحت فشار بخش بعدی تمرین بود که در قالب دو گروه انجام شد. دکتر رسول‌پناه سرپرست باشگاه نیز در این تمرین حاضر بود و جلساتی با بازیکنان و همچنین مدیر و سرمربی تیم برگزار کرد.

کلیه بازیکنان در تمرین امروز حضور داشتند به جز محمد نادری که به دلیل مصدومیت غایب است و بشار رسن و علی علیپور که قراردادشان با باشگاه تمام شده است، در این تمرین حضور داشتند.

سایت باشگاه پرسپولیس در حالی از مهدی ترابی به عنوان غایب تمرین یاد نکرده که وی به دلیل فسخ قراردادش در این تمرین شرکت نکرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)