تیم فوتبال پرسپولیس در چارچوب هفته نخست لیگ قهرمانان آسیا و دیداری از گروه E این رقابت‌ها از ساعت 21:30 امروز (سه‌شنبه) در ورزشگاه آزادی میزبان النصر عربستان بود. بخشی از حواشی این بازی در زیر آمده است:

* زمانی که رونالدو برای گرم کردن پیش از مسابقه وارد زمین مسابقه شد حواس خبرنگاران، عکاسان و … به کاپیتان النصر دوخته شد. آنها ریزترین جزئیات و اتفاقات درباره دارنده پنچ توپ طلای جهان را زیر نظر داشتند تا در صورت نیاز پوشش خبری بدهند.

* بازیکنان النصر که روز گذشته فرصت تمرین در ورزشگاه آزادی را پیدا نکردند در زمان تمرین پیش از آغاز مسابقه، بیشتر به کارهای تاکتیکی روی آوردند.

* عکاسان زیادی که به امید گرفتن عکس از ستاره‌های النصر در ورزشگاه آزادی حضور داشتند، ترجیح دادند پشت دروازه پرسپولیس مستقر شدند تا شادی احتمالی رونالدو و یارانش را ثبت کنند.

* علی پروین پیشکسوت باشگاه پرسپولیس برای حمایت از شاگردان یحیی گل‌محمدی در ورزشگاه آزادی حضور پیدا کرد.

* رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس از جایگاه ویژه نظاره‌گر مسابقه بود.

* امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم ملی فوتبال ایران امروز برای تماشای دیدار پرسپولیس – النصر در ورزشگاه آزادی حاضر شد.

* در زمان آغاز مسابقه رونالدو مهاجم پرتغالی تیم النصر خوش و بش گرمی با بازیکنان پرسپولیس داشت.

* مهدی ترابی هافبک تیم پرسپولیس در دقایق ابتدایی بازی از ناحیه مچ پا دچار مصدومیت شد و به ناچار جای خود را به شهاب زاهدی داد و کادر فنی پرسپولیس را در شوک عجیبی فرو برد.

* کیفیت پایین چمن ورزشگاه آزادی تأثیر منفی روی جریان بازی پرسپولیس – النصر عربستان داشت.

در اقدامی قابل توجه بیشتر عکاسان برخلاف همیشه پشت دروازه پرسپولیس مستقر شدند تا صحنه‌های بیشتری از کریس رونالدو شکار کنند.

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌تعدادی از کارمندان سفارت عربستان با دیدن امیر قلعه‌نویی با او عکس یادگاری گرفتند.

وقتی مهدی ترابی مصدوم شد، یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس از ناراحتی زیاد روی نیمکت نشست.

زمانی که مهدی ترابی اعلام کرد نمی‌تواند به بازی ادامه دهد، دو بازیکن نیمکت نشین پرسپولیس به سمت او رفتند تا به این بازیکن دلداری بدهند.

رونالدو و کنعانی‌زادگان لحظاتی با یکدیگر صحبت کردند و خندیدند، اما مشخص نبود که در مورد چه چیزی حرف می‌زنند.

سادیو مانه، ستاره سنگالی تیم النصر به ترابی که مصدوم شده بود دلداری داد و سعی می‌کرد او را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ آرام کند.

در نهایت مهدی ترابی پس از مصدومیت تعویض شد و شهاب زاهدی وارد زمین شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)